computren slukker nåt jeg skal brænde en d~
Fra : Anders S.

Dato : 11-01-07 17:35

Jeg har bygget en ny pc

Elixir 512MB DDR2 RAM PC6400 800MHz
MSI K9N-PLATINUM nForce 570 MCP Chipset
WD Sata II 250 GB - 7200 Rpm - 16mb
AMD Athlon 64 X2 - 4600+ 2.4 GHz BOXED - AM2
Asus Radeon X550 - 256 MB (512MB) - PCI E

Brugte mit kabinet aopen med 350w psu og min Liteon dvd brænder. alt køre
fint på nær når jeg skal brænde en dvd så slukker pcen efter ca 1 til 2 % er
brændt?

Er psu'en for lille?

MVH
Anders

Fra : Jacob

Dato : 11-01-07 18:00

"Anders S." <duck@fjern_dette_og_dette.ducks-corner.dk> skrev bl.a. i en
meddelelse news:45a6674c$0$3477$edfadb0f@dread11.news.tele.dk...

> Er psu'en for lille?

Det er ihvertfald mit bud.

Mvh Jacob

Fra : Anders S.

Dato : 11-01-07 20:50

"Jacob" <no-d@mn-spam.ok> skrev i en meddelelse

> "Anders S." <duck@fjern_dette_og_dette.ducks-corner.dk> skrev bl.a. i en
> meddelelse news:45a6674c$0$3477$edfadb0f@dread11.news.tele.dk...

> Det er ihvertfald mit bud.
>
> Mvh Jacob

hvis man ny skal sætte en ny i hvad skal det så være for en vil ofre nok 400
kr.

MVH
Anders

Fra : F.Larsen

Dato : 11-01-07 21:01

"Anders S." <duck@fjern_dette_og_dette.ducks-corner.dk> wrote in message

> hvis man ny skal sætte en ny i hvad skal det så være for en vil ofre nok
> 400 kr.

Det gode sprøgsmål er hvor meget strøm du kan trække på 12v ?
Dit setup trækker vel 130-160 watt ved fuld load ...men det betyder jo ikke
så meget hvis der er for lidt juice i 12 volten ..

eller kan jeg anbefale Seasonic S12 serien (har lige købt to styks :=)

--
Flemming

Fra : ShutEye

Dato : 13-01-07 19:08

Det er dumt at spare på lige præcis PSU'en.
Min mening selvfølgelig; men uden ordenlig strømforsyning kan du løbe ind i
mange besværligheder.

> Det gode sprøgsmål er hvor meget strøm du kan trække på 12v ?
> Dit setup trækker vel 130-160 watt ved fuld load ...men det betyder jo
> ikke så meget hvis der er for lidt juice i 12 volten ..

Præcis.

Fra : Leo

Dato : 11-01-07 20:54

> [...]
> fint på nær når jeg skal brænde en dvd så slukker pcen efter ca 1 til 2 %

Jeg har det samme problem, næster hver gang jeg starter NTI
(brænderprogram), så genstarter computeren, jeg skulle faktisk til at stille
det samme spørgsmål som du stiller, men det kan tyde på jeg slipper for at
gøre det, min PSU er også på 350W

Hygsom
Leo