USB key problem
Fra : R. L. Jacobsen

Dato : 08-01-07 20:50

Jeg har fået en USB key på 2Gb. Vedkommende sagde den bare skulle
artitioneres.
Problemet er at XP finder enheden men kan ikke genkende den "ukendt enhed"
Jeg har prøvet med partitionMagic men uden held.
Jeg har en idé om at der skal sendes nogle script til den for at den
kommer op at køre igen.

ER der nogle her i gruppen der har erfaringer med den slags ?

Mvh
Robert

Fra : Janner

Dato : 08-01-07 20:56

"R. L. Jacobsen" <rl@FJERNjacobsen.mail.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> kommer op at køre igen.
>
> ER der nogle her i gruppen der har erfaringer med den slags ?

Fik du nogen former for drivere med ???

Prøv evt. en anden USB port og se om der skulle ære gevinst ..

Fra : Peter

Dato : 09-01-07 02:40

"Janner" <NOTVALID@NOTVALID@NOTVALID> skrev i en meddelelse

> Fik du nogen former for drivere med ???
>
> Prøv evt. en anden USB port og se om der skulle ære gevinst ..

Den kræver ikke nogen drivere i Win XP, men til gengæld kræver den SP2
installeret.

PeterB

Fra : goofy

Dato : 09-01-07 09:42

Hejsa

> [...]
> kommer op at køre igen.
>
> ER der nogle her i gruppen der har erfaringer med den slags ?

Min egen nøgle skulle formatres først - prøv det

Steen

Fra : Claus Tersgov

Dato : 09-01-07 13:55

> [...]
> kommer op at køre igen.
> ER der nogle her i gruppen der har erfaringer med den slags ?

Den ide er forkert -:)

Kan du ikke formattere eller partitionerer, så er disken død.

Brug iøvrigt windows egen hardware håndtering og ikke trediepartsprogrammer,
så er du 100% sikker på at få direkte adgang til hardwaren.

Claus

Fra : goofy

Dato : 09-01-07 14:06

Hejsa
> Den ide er forkert -:)
>
> Kan du ikke formattere eller partitionerer, så er disken død.

Hvorfor kan men ikke formaterer en udb nøgle ?

Steen

Fra : R. L. Jacobsen

Dato : 09-01-07 19:35

Claus Tersgov wrote:

> [...]
>
> Brug iøvrigt windows egen hardware håndtering og ikke trediepartsprogrammer,
> så er du 100% sikker på at få direkte adgang til hardwaren.

Jeg har prøvet windows egen diskhåndtering, der var heller ikke bonus
Så jeg må nok konstatere at USB nøglen er død

Robert

Fra : Peter

Dato : 09-01-07 21:58

> Jeg har prøvet windows egen diskhåndtering, der var heller ikke bonus
> Så jeg må nok konstatere at USB nøglen er død
>
> Robert

Har du prøvet USB nøglen i en anden computer?

PeterB

Fra : R. L. Jacobsen

Dato : 10-01-07 17:38

Peter wrote:

> "R. L. Jacobsen" <rl@FJERNjacobsen.mail.dk> skrev i en meddelelse

> Har du prøvet USB nøglen i en anden computer?
>
> PeterB

Det har jeg, der var heller ikke bonus

Robert