Råd ønskes vedr. køb af PC
Fra : martin bjerre

Dato : 07-01-07 20:17

Hej gruppe

Jeg skal hjælpe nogle venner med at købe pc...
De har 4-5K at købe for, spørgsmålet er så :
Hvad vælger man, når de ønsker driftsikkerhed ?
Er der nogen der har et godt bud på proc. osv

Martin

Hent en gratis SPAMfighter her.

Fra : Paul Østerby Sørense~

Dato : 07-01-07 20:54

"martin bjerre" <martin.bjerre-giderikkespam@get2net.dk> skrev i en
meddelelse news:45a1472d$0$14033$edfadb0f@dread15.news.tele.dk...
> [...]
> Er der nogen der har et godt bud på proc. osv
>
> Martin

> Den har indtil videre sparet mig for at få 5063 spam-mails

På trods af at du spammer vil jeg godt give dig et et par gode tips se på
Medion eller HP
--
Med Venlig Hilsen
paul at sorensen.as

Fra : Henning

Dato : 07-01-07 21:00

On Sun, 7 Jan 2007 20:17:17 +0100, "martin bjerre"
<martin.bjerre-giderikkespam@get2net.dk> wrote:

>Hej gruppe
>
>Jeg skal hjælpe nogle venner med at købe pc...
>De har 4-5K at købe for, spørgsmålet er så :
>Hvad vælger man, når de ønsker driftsikkerhed ?

En fædigsamlet maskine med garanti og support! Lad være med byg-selv,
du kommer til at hænge på den hvis der er problemer af den ene eller
anden art!

Fra : Ukendt

Dato : 07-01-07 23:19

> En fædigsamlet maskine med garanti og support! Lad være med byg-selv,
> du kommer til at hænge på den hvis der er problemer af den ene eller
> anden art!

Ja,- den fejl er vi garanteret nogen stykker der har erfaret på den hårde
måde... (smiler)

Fra : CC

Dato : 07-01-07 21:42

"martin bjerre" skrev i en meddelelse
> [...]
> De har 4-5K at købe for, spørgsmålet er så :
> Hvad vælger man, når de ønsker driftsikkerhed ?
> Er der nogen der har et godt bud på proc. osv

Prøv at se hos www.midt-data.dk eller www.prc-data.dk har købt 2 pc-ere hos
midt-data og de køre begge fint uden fejl etc.

Fra : Claus Tersgov

Dato : 08-01-07 11:01

> Jeg skal hjælpe nogle venner med at købe pc...
> De har 4-5K at købe for, spørgsmålet er så :
> Hvad vælger man, når de ønsker driftsikkerhed ?
> Er der nogen der har et godt bud på proc. osv

Køb udelukkende mærkevarer. Medion, HP, Dell eller lignende. Se efter tilbud
hos Aldi, TDC og lignende steder.

Køb ikke samlesystemer hos småforhandlere.

Claus

Fra : Henning

Dato : 08-01-07 12:29

>Køb udelukkende mærkevarer. Medion, HP, Dell eller lignende. Se efter tilbud
>hos Aldi, TDC og lignende steder.
.... som leveres med software!

Fra : Max

Dato : 08-01-07 12:43

Hej Martin

> De har 4-5K at købe for, spørgsmålet er så :
> Hvad vælger man, når de ønsker driftsikkerhed ?

Send dem i Føtex, så har de et ordentlig sted
og gå hen og klage hvis der opstår problemer
med udstyret.

Og hvem beskytter vi andre mod det SPAM ?

Mvh Max