Newbie spørgsmål....
Fra : Brian Sørup

Dato : 05-01-07 10:43

Dawz alle...

Jeg har fået fingre i et ældre ThermalTake kabinet og vil tilføje et
ekstra 51/4" drev, men drevene sidder ikke med skruer i siden som i
*normale* kabinetter, men med en clips i hver side.
Jeg har kigget lidt i hardware-sektionen på edb-priser.dk, men er gået
kold.....
Hvor(dan) får jeg fat i sådanne clips ?
--
Hilsen
Brian Sørup

Fra : Mads

Dato : 05-01-07 11:06

On Fri, 5 Jan 2007 10:43:07 +0100, "Brian Sørup"
<camaroFJERNpower454@hotmail.com> wrote:

> [...]
>*normale* kabinetter, men med en clips i hver side.
>Jeg har kigget lidt i hardware-sektionen på edb-priser.dk, men er gået

Ja det er jo nok svært, for de følger normalt med kabinettet,
men hvis det var mig, ville jeg finde en lokal computerbiks
der forhandler Thermaltake kabinetter og spørge om ikke
de havde et par løse skinner/clips liggende som jeg kunne
købe for en ti'er

mvh Mads

Fra : Brian Sørup

Dato : 05-01-07 11:08

"Mads" <Mads@nospam.nothanks.com> skrev i en meddelelse

> [...]
> der forhandler Thermaltake kabinetter og spørge om ikke
> de havde et par løse skinner/clips liggende som jeg kunne

Jeg prøver at få fat i et par af de lokale ( læs: 15Km væk)
PC-pushere.....
--
Hilsen
Brian Sørup