40mm 5V blæser
Fra : Jørgen Giversen

Dato : 05-01-07 10:01

Kære ng
Jeg står og skal bruge en 40*40mm 5v 2 pins blæser der er støjsvag. Jeg
har googlet på subj desværre uden held, nogen der ved hvor jeg finder en
sådan blæser.

mvh Jørgen Giversen

Fra : Paul Østerby Sørense~

Dato : 05-01-07 11:15

"Jørgen Giversen" <jorgen@ATgiversenDOT.net> skrev i en meddelelse
> [...]
> Jeg står og skal bruge en 40*40mm 5v 2 pins blæser der er støjsvag. Jeg
> har googlet på subj desværre uden held, nogen der ved hvor jeg finder en

Både papst og sunon har sådanne blæsere her er nogle fra papst
http://www.ebmpapst.us/allpdfs/400%2EPDF så det er bare at gå ned til din
hardwarepusher og bed ham bestille en hvis du ikke har mulighed for at gøre
det selv.
--
Med Venlig Hilsen
paul at sorensen.as

Fra : Jørgen Giversen

Dato : 05-01-07 11:28

Paul Østerby Sørensen skrev:
> [...]
> hardwarepusher og bed ham bestille en hvis du ikke har mulighed for at gøre
takker!
mvh Jørgen Giversen