Usb portene på mit G15 virker ikke....
Fra : Tonni Madsen

Dato : 04-01-07 18:16

Hejsa, jeg har købt et Logitech G15 tastatur, men jeg kan ikke bruge de to
usbporte bag på det...
Hvis jeg kobler noget til, kommer windows bare med en advarsel om at
strømforbruget overstiger forsyningens kapasitet...
Jeg har prøvet alle mine porte, samt rn hub med ekstern strømforsyning, men
resultatet er det samme...
Og det uanset om jeg prøver en usbnøjle, kortlæser, eller bare interface
kablet til min telefon, eller digital kamera...
Jeg har snakket med en kammarat, og han har samme problem...
Er der nogen der har et forslag, eller samme problemer,

Mvh Tonni Madsen

Fra : Lars Just

Dato : 04-01-07 21:41

Hejsa

Jeg har nøjagtig samme problem har jeg lige fundet ud af
Det må Logitech jo gøres opmærksom på, hvis de ikke allerede er blevet det
utallige gange.

Venlig hilsen: Lars Just...

Fra : Mads

Dato : 04-01-07 23:26

On Thu, 4 Jan 2007 21:41:22 +0100, "Lars Just"
<larsjust@NNNvip.cybercity.dk> wrote:

>Hejsa
>
>Jeg har nøjagtig samme problem har jeg lige fundet ud af
>Det må Logitech jo gøres opmærksom på, hvis de ikke allerede er blevet det
>utallige gange.

Uanset hvad jeg prøver at sætte til USB portene på mit G15
keyboard, så virker det fint. Har prøvet med både mus, joystick
Ipod Shuffle og digital kamera. Desværre er det kun USB1
men det er så også det eneste jeg kan brokke mig over.

Måske er der jeres bundkort der ikke kan levere strøm nok
på USB portene. (?)

mvh Mads

Fra : Tonni Madsen

Dato : 05-01-07 17:00

Humm... Jeg har snakket med Logitech idag, de havde ikke hørt om nogen
problemer, mente han da... han prøvede lige på det han havde foran sig, og
det virkede fint...
Har havde den "gamle" med US layout...
Mit er dansk, ved ikke om det gør nogen forskel...(ikke tasterne
naturligvis, men om det evt kun er i den danske portion der er fejl)
Har ligeledes snakket med SHG hvor det er købt, de havde fåen en del defekte
tilbage sagde han, men han var ikke klar over om det var pga fejl på
portene, eller andre ting...
Men hvis det er korekt at det kun er version 1,1, så er det jo næsten også
lige meget, de kan jo ikke bruges tiol meget så, med de størelser selv
billeder fra mobilen har efterhånden...

Tonni Madsen

Fra : Michael Nielsen

Dato : 05-01-07 22:57

> [...]
> Men hvis det er korekt at det kun er version 1,1, så er det jo næsten også
> lige meget, de kan jo ikke bruges tiol meget så, med de størelser selv

Mit G15 med DK layout virker også fint med alt hvad jeg kan finde at stille
i den.

bare lige mit input.

--
Best regards