Digitizer
Fra : MAL

Dato : 01-01-07 14:55

Jeg kunne godt tænke mig at benytte en digitizer sammen med diverse grafiske
programmer. I den forbindelse har jeg fundet frem til en model fra Wacom
(http://www.wacom-europe.com/int/products/graphire4/index.asp?lang=en&pdx=10),
som ser fornuftig ud, men er der nogen af jer, der kender denne model
(Graphire4 Classic XL) og evt. har godt/skidt at sige om den? Eller kender
du til et alternativ, som er et bedre valg? Jeg har prøvet en lignende model
hos en af mine venner, men ellers kender jeg ikke meget til digitizere.

MAL

Fra : Hagar

Dato : 01-01-07 15:17

"MAL" <mikaellaursen @ bpanet.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> du til et alternativ, som er et bedre valg? Jeg har prøvet en lignende
> model hos en af mine venner, men ellers kender jeg ikke meget til

Jeg ved godt det er hardware du spørger om, men jeg garantere dig for du
ikke går galt i byen hvis du spørger om det samme i dk.edb.grafik, det er
der hvor grafik "nørderne" sidder og kan fortælle om godt og ondt.
Jeg har selv brugt en sådan, dog noget ældre, og jeg har aldrig fortrudt at
have fået sådan en, man skal bare til at tegne på en ny måde, med pen, men
det kommer hurtigt.

Hagar

Fra : MAL

Dato : 01-01-07 15:29

Hej Hagar!
Tak for det - jeg sender samme meddelelse ud på 'grafik' også!