Vise harddiskplads på skrivebordet?
Fra : Henning Lund

Dato : 31-12-06 13:20

Jeg mangler et lille program i stil af Coolmon
http://www.coolmon.org/
som jeg ellers har brugt i flere år, men siden jeg installerede
IE7, kan de 2 programmer ikke enes, Coolmon bryder ned når IE7
åbnes.
Findes der et snedigt program der kan vise ledig plads på
harddiske, ram forbrug, ip adresse, temperatur på cpu mm?
Hvis en bedre gruppe findes til mit spørgsmål, så vil jeg gerne
vide det.
--
Mvh Henning Lund
http://www.sitecenter.dk/freespace/ med bla. lidt til salg.

Fra : Hagar

Dato : 31-12-06 13:40

"Henning Lund" <falsk@fakeadresse.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> forbrug, ip adresse, temperatur på cpu mm?
> Hvis en bedre gruppe findes til mit spørgsmål, så vil jeg gerne vide det.

Du kan finde noget her http://widgets.yahoo.com/ og meget andet, noget er
hammer flot mens andet er tude grimt, men der er en til at vise brugt plads
på harddisken

Hagar

Fra : Henning Lund

Dato : 31-12-06 14:01

Hagar skrev:

> Du kan finde noget her http://widgets.yahoo.com/ og meget
> andet, noget er hammer flot mens andet er tude grimt, men der
> er en til at vise brugt plads på harddisken

Takker, men der er vist ikke noget der kan vise alle de ting jeg
gerne ville have vist.

Fra : SvenP

Dato : 02-01-07 16:47

"BG info viser en del, men vist ikke temp.
http://www.microsoft.com/technet/sysinternals/utilities/BgInfo.mspx

vh. Sven

Fra : Henning

Dato : 02-01-07 22:17

On Tue, 2 Jan 2007 16:46:49 +0100, "SvenP" <saerlig@gmail(ns).com>
wrote:

>"BG info viser en del, men vist ikke temp.
>http://www.microsoft.com/technet/sysinternals/utilities/BgInfo.mspx

Viser samtidig kun et fast billede fra sidst maskinen blev bootet.
Ikke noget dynamisk.