WD Raptor WD740ADFD og Abit NF7-S Rev2.0
Fra : Per Nielsen

Dato : 31-12-06 12:16

Skulle der være nogen problemer i at få en Western Digital Raptor 74GB
SATA150 til at køre på et Abit NF7-S Rev2.0 (nForce2)?

Raptor:
http://edbpriser.dk/Products/Listprices.asp?ID=177267

Bundkortet fås vist ikke mere.

Bundkortet har to SATA-stik og der kører i forvejen en Samsung SATA uden
problemer. BIOS-version for bundkortet er
"08/19/2004-nVidia-nForce-6A61BA1BC-26". Windows XP Pro SP2 fuldt opdateret.

Fra : -=* DANELAW *=-

Dato : 31-12-06 13:52

"Per Nielsen" <dazzler53@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> Skulle der være nogen problemer i at få en Western Digital Raptor 74GB
> SATA150 til at køre på et Abit NF7-S Rev2.0 (nForce2)?

Nej.

Fra : Per Nielsen

Dato : 31-12-06 14:02

-=* DANELAW *=- wrote:
> Nej.

Ok. Takker :)

Fra : Dr.Phil

Dato : 31-12-06 16:37

> [...]
> problemer. BIOS-version for bundkortet er
> "08/19/2004-nVidia-nForce-6A61BA1BC-26". Windows XP Pro SP2 fuldt

Næ-
Jeg kører med en 250 GB Western Digital SATA2 HD´en som er jumpet til
SATA1.
Men prøv og hvis det ikke virker så prøv at flashe bios med den seneste
udgave.

http://www2.abit.com.tw/page/no/download/download_bios_detail.php?pFILE_TYPE=Bios&pMAIN_TYPE=Motherboard&pTITLE_ON_SCREEN=NF7-S+V2.0&pSOCKET_TYPE=Socket%20A

Fra : Per Nielsen

Dato : 31-12-06 17:52

Dr.Phil wrote:
> [...]
> SATA1.
> Men prøv og hvis det ikke virker så prøv at flashe bios med den

Tak skal du have. Jeg tror jeg opdaterer med det samme