Memtest 86 ang. defekte ram
Fra : tvc

Dato : 27-06-01 19:30

Hvis man får en masse "errors" og kun nogle få "passes" i Memtest 86,
betyder det så at rammene er defekte ? Jeg kan godt starte computeren op og
køre windows, men når der skal bruges bare lidt resourcer crasher window
(blå skærm).

TVC

Fra : Deaster

Dato : 28-06-01 09:59

"tvc" <t.v.c@get2net.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
og
> køre windows, men når der skal bruges bare lidt resourcer crasher window

Det giver vel sig selv.

Jesper (Deaster)
Some people are alive only
because it's illegal to kill them

Fra : Peter Brandt Jørgens~

Dato : 28-06-01 10:10

> [...]
og
> køre windows, men når der skal bruges bare lidt resourcer crasher window

Hvis Du har prøvet at geninstallere Windows, uden at det gav noget, så er
det et vældig godt bud!
Prøv at låne noget ram, Du er helt sikker på virker, og sæt det i. Hvis alt
nu pludseligt virker, så har løst problemet helt.
HUSK, at Du ikke må røre chips'ene, kun kanterne af printkortet.

mvh. Peter
www.peterbj.dk (Nu over 700 vitser!!!)

Fra : Villy Jensen

Dato : 28-06-01 14:52

> [...]
og
> køre windows, men når der skal bruges bare lidt resourcer crasher window

Jada.
Eller også er RAM'en overclocked (Det kan man nogen
gange 'komme til' i BIOS setup) og kan ikke følge med.

Mvh Villy
http://hjem.get2net.dk/villy