Hastighed: Matrox G550
Fra : Ukendt

Dato : 30-12-06 09:09

Hvor langsomt er det lige at et G550 kort er i forhold til GF TI 4200

Fra : Martin Petersen

Dato : 30-12-06 11:30

"Morten Bo Jensen" <mjen2033[AT]webspeed[DOT]dk> skrev i en meddelelse
> Hvor langsomt er det lige at et G550 kort er i forhold til GF TI 4200

Til 3d spil? Meget. :)

- Martin

Fra : J. E.

Dato : 30-12-06 11:36

"Morten Bo Jensen" <mjen2033[AT]webspeed[DOT]dk> skrev i en meddelelse
> Hvor langsomt er det lige at et G550 kort er i forhold til GF TI 4200

Det kommer fuldstændig an på hvad du afvikle, så det kan der ikke
svares entydigt på.
Ser man bort fra krævende spil vil der i de fleste tilfælde ikke være
nogen forskel. Der rækker en 4200 jo så heller ikke så langt i dag.

Jeg har en PC med en G550 og til det den bliver brugt til er der
ingen problemer med noget.