Computers server ip adresse
Fra : TS

Dato : 25-12-06 22:46

Hej
Hvordan finder jeg ud af hvad min computers server ip adresse er?

MVH
TS

Fra : -=* DANELAW *=-

Dato : 25-12-06 22:59

"TS" <pepsi@smølf.dk> skrev i en meddelelse
> Hej
> Hvordan finder jeg ud af hvad min computers server ip adresse er?

ipconfig måske?

Fra : Claus Tersgov

Dato : 26-12-06 01:01

> Hvordan finder jeg ud af hvad min computers server ip adresse er?

Du må forklarer dig bedre, fordi ovst. giver ikke megen mening.

Hvad er det, du vil?

Claus

Fra : Klaus H

Dato : 26-12-06 08:33

Claus Tersgov wrote:

> Du må forklarer dig bedre, fordi ovst. giver ikke megen mening.
>
> Hvad er det, du vil?
>
> Claus

Start - kør - skriv "cmd" - Tryk enter.
Skriv " ipconfig /all" og tryk enter
anførselstegnene skal ike skrives med

Klaus H

Fra : Claus Tersgov

Dato : 26-12-06 20:02

> Start - kør - skriv "cmd" - Tryk enter.
> Skriv " ipconfig /all" og tryk enter
> anførselstegnene skal ike skrives med

Jeg kender alle mine serveres ipadresser...

Claus