Switchboks (1 skærm, 2 PC'ere) som underst~
Fra : Kim

Dato : 19-12-06 19:08

Hej

Da jeg har 2 PC'ere, og gerne vil nøjes med eet tastetur, mus og skærm,
leder jeg efter en switchboks.

Jeg har set på flere - f.eks.
http://www.getmore.dk/catalog/images/I187829.jpg

Problemet er at de tilsyneladende alle kun undstøtter PS/2, og det kan ikke
bruges når jeg har USB tastetur, og PS/2 mus ... er der nogen der kender en
boks der også kan bruges til USB tastetur/mus?

/Morten

Fra : gil

Dato : 19-12-06 20:36

http://www.kvm-switches-online.com/

--
gil

Fra : Poul Agerbek

Dato : 19-12-06 21:52

"Kim" <xx@xx.dk> skrev i en meddelelse
> Hej
>
> Da jeg har 2 PC'ere, og gerne vil nøjes med eet tastetur, mus og skærm,
> leder jeg efter en switchboks.

Hej Kim/Morten !

Prøv at se nedenstående link hos Black Box:

http://www.blackbox.dk/products/detail_products/detail_product.jsp?PRODUCT%3C%3Eprd_id=845524441773256&FOLDER%3C%3Efolder_id=2534374302033878&bmUID=1166560920421&bmLocale=da_DK

M.v.h.
Poul Agerbek

Fra : Kim

Dato : 20-12-06 13:28

"Poul Agerbek" <agerbek@image.dk> skrev i en meddelelse

> Prøv at se nedenstående link hos Black Box:

Det ser godt ud, jeg takker begge