Logiteck MX5000 mus tastatur virker ikke o~
Fra : Jørgen Nielsen

Dato : 19-12-06 17:44

Hej.

Jeg købte for et stykke tid siden et tastatur og en mus (logitech MX5000)
men de mister signalet, nogle gange kan jeg pille den USB dims ud af USB
porten, og sætte den i igen, så kommer den, men det er langt fra hver gang.
Det er hver gang at pc'en har været slukket, og skal starte op igen, at den
er gal. Der kommer en boks frem fra setpoint, og der står "Intialiseringen
af MX5000 mislykkedes. Fejlkode: %6x" .
Og på displayet på tastaturet står der heller ikke noget med menu, som der
gjorde på et tidspunkt.Jeg har installeret de nyeste drivere. Hvad kan der
være galt?

--
Mvh. Jørgen Nielsen.
Fjern "NOMORESPAM" ved svar på e-mail.

Fra : Co@ch [4130]

Dato : 19-12-06 20:35

"Jørgen Nielsen" <longhorn_1969@hotmailNOMORESPAM.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> gjorde på et tidspunkt.Jeg har installeret de nyeste drivere. Hvad kan der

Kontakt Logitech support center danmark (find nr. på logitech's hjemmeside)
De kan hjælpe dig med din fejl.
Måske er du heldig at få et nyt sæt, da der har været en del ballade med
MX5000 sættet.

Mvh
Bri@n

Fra : Jørgen Nielsen

Dato : 20-12-06 16:24

"Co@ch [4130]" <coach(fjern)@(dette)lite.invalid> skrev i en meddelelse

> [...]
> hjemmeside)
> De kan hjælpe dig med din fejl.
> Måske er du heldig at få et nyt sæt, da der har været en del ballade med

Det vil jeg prøve. Jeg synes altid jeg er uheldig, når jeg køber hardware.
Tak for svar.