Lydkort m SPDIF
Fra : Martin Johansen [600~

Dato : 18-12-06 11:22

Hejsa

Jeg søger et lydkort. Det skal bruges udelukkende til normal desktopbrug
samt filmkigning hvor signalet skal sendes digitalt over i min dekoder.

Dvs. lydkortet behøver ikke have indbygget dekoder, bare den kan sende
det digitale signal urørt videre.

Krav:

1. PCI
2. Optisk SPDIF (ej Coax kun, men gerne som option).
3. Lav pris
4. God kvalitet
5. Mulighed for at lyden kommer ud af både SPDIF'en samt normal lineout

Kortet skal sidde i en XP SP2 maskine.

Jeg har kigget lidt på et Hercules Gamesurround MUSE 5.1 DVD samt et
Hercules Gamesurround Fortissimo 4 til hhv. 279,- og 419,-. Er
sidstnævnte pengene værd til mit brug?

Det skal lige nævnes at jeg hellere ofre lidt ekstra for at få _kortet_
frem for et hvor jeg sidder og savner liiige det sidste.

På forhånd tak

--
Med venlig hilsen,
Martin Johansen, Kolding

Fra : ShutEye

Dato : 18-12-06 14:01

<klip>
> [...]
>
> Det skal lige nævnes at jeg hellere ofre lidt ekstra for at få _kortet_
> frem for et hvor jeg sidder og savner liiige det sidste.

Tag et kig forbi http://sounden.terratec.net/
God kvalitet er min oplevelse med Terratec.

Fra : Martin Johansen [600~

Dato : 18-12-06 22:36

In article <em63dp$f47$1@news.datemas.de>, "ShutEye" <no@no.no> wrote:

> <klip>

> Tag et kig forbi http://sounden.terratec.net/
> God kvalitet er min oplevelse med Terratec.

Jeg har et Terratec i nu, et 512i Digital... det er buggy af pommeren
til i min maskine :-/

Mon jeg bare er uheldig med lige det kort?

--
Med venlig hilsen,
Martin Johansen, Kolding

Fra : ShutEye

Dato : 18-12-06 23:44

> Jeg har et Terratec i nu, et 512i Digital... det er buggy af pommeren
> til i min maskine :-/

Heh :) Ved ikke, kan jo kun sige noget om mine egne oplevelser ...

Fra : Martin Johansen [600~

Dato : 18-12-06 23:49

In article <em75jk$chc$1@news.datemas.de>, "ShutEye" <no@no.no> wrote:

> Heh :) Ved ikke, kan jo kun sige noget om mine egne oplevelser ...

Jeg har nu også kun hørt godt om dem.. Så mon ikke jeg bare er uheldig.

--
Med venlig hilsen,
Martin Johansen, Kolding