Pros med firewire IEEE 1394
Fra : Hansi

Dato : 14-12-06 23:08

Hej

Jeg har et problem med at få mit video kamera til at snakke med min pc.

Kan jeg se nogen steder på pcen om kamerat har forbindelse med pcen?

Jeg forbinder med et firewire kabel, der står i kamera displyet "DV - IN"
når kablet er sat i,
så der er en eller anden forbindeles.
Jeg bruger windows movie maker, der siger at den ikke er nogen
"videohentningsenhed" tilslutte til komputeren!?

Kameret er et "Canon MVX460"
Firewire IEEE 1394 Controller er en "OHCI Compliant IEEE
1394-værtscontroller"

Hans

Hent en gratis SPAMfighter her.

Fra : Kim

Dato : 15-12-06 09:41

On Thu, 14 Dec 2006 23:07:43 +0100, "Hansi"
<het@xn--postsk5-qxa.tele.dk> wrote:

>Jeg har et problem med at få mit video kamera til at snakke med min pc.

>Kan jeg se nogen steder på pcen om kamerat har forbindelse med pcen?

Ja, i Windows burde kameraet dukke op i folderen
"My computer / min computer".

> [...]
>Jeg bruger windows movie maker, der siger at den ikke er nogen
>"videohentningsenhed" tilslutte til komputeren!?

Kan det tænkes, at du ikke har sat kameraet i afspilnings-mode ?

>Kameret er et "Canon MVX460"
>Firewire IEEE 1394 Controller er en "OHCI Compliant IEEE
>1394-værtscontroller"

Det burde fungere.

>Jeg beskyttes af den gratis SPAMfighter til privatbrugere.
>Den har indtil videre sparet mig for at få 9325 spam-mails
>Betalende brugere får ikke denne besked i deres e-mails.
>Hent en gratis SPAMfighter her.

Lad være med at spamme her.

--
Kim

Fra : Hansi

Dato : 16-12-06 03:09

"Kim" <k@x.x> skrev i en meddelelse

> Ja, i Windows burde kameraet dukke op i folderen

> "My computer / min computer".

Mit stilbillede kamera (USB) dukker op under "denne computer".

Men jeg kan ikke se DV kameraet.

> Kan det tænkes, at du ikke har sat kameraet i afspilnings-mode ?

Nej den hade jeg fanget, læst manualen, også den på Canons hjemme side.

Har skravet til Canon i dag, men forventer et svar, der siger at kameraet
viker,

at det er pcen der er noget galt med. Skal have prøvet på en anden pcer.

OS Windows XP (opdateret)

> Det burde fungere.

Har lige formateret og geninstalert.

Det hjalp heller ikke.