Ikke så godt?
Fra : Mejer

Dato : 13-12-06 18:30

Øj -min PC er begyndt at genstarte sig selv.....det er vist ikke så godt?

Fra : Susanne

Dato : 13-12-06 18:35

"Mejer" <jamera@FJERNsol.dk> skrev i en meddelelse
> Øj -min PC er begyndt at genstarte sig selv.....det er vist ikke så godt?

Nej.

Fra : Søren Nielsen

Dato : 13-12-06 18:45

Mejer wrote:
> Øj -min PC er begyndt at genstarte sig selv.....det er vist ikke så
> godt?

Det kommer an på om du kan nå at lave de ting du skal mellem genstarterne.
Men start med at fortælle hvad der er af hardware, styresystem i den og
hvordan problemet er opstået.

Søren

Fra : Mejer

Dato : 13-12-06 19:13

> Men start med at fortælle hvad der er af hardware, styresystem i den og
> hvordan problemet er opstået.

Jeg ved jo ikke hvordan problemet er opstået........hvis jeg vidste det
ville jeg ikke spørge her......jeg har mistanke om at det er noget jeg
tilslutter et USB-forlængerkabel.....måske min Mobil......ellers kan det jo
være RAM-problemer........eller bundkortet måske

Fra : Kim

Dato : 14-12-06 09:26

On Wed, 13 Dec 2006 19:12:43 +0100, "Mejer" <jamera@FJERNsol.dk> wrote:

> [...]
>tilslutter et USB-forlængerkabel.....måske min Mobil......ellers kan det jo
>være RAM-problemer........eller bundkortet måske

Der er formentligt noget galt med dit tastatur, med alle de .......

--
Kim

Fra : Nicolai

Dato : 14-12-06 21:53

> [...]

> tilslutter et USB-forlængerkabel.....måske min Mobil......ellers kan det
> jo være RAM-problemer........eller bundkortet måske

Nej, og hvorfor skulle du spørge her, når du ikke kommer med informationer
til at kunne hjælpe dig?

Fra : Mejer

Dato : 13-12-06 19:15

aaa.......det kunne også være opdateringer til min XP der laver
genstart??.......jeg var lige ude at tisse

Fra : Nicolai

Dato : 14-12-06 21:54

"Mejer" <jamera@FJERNsol.dk> skrev i en meddelelse

> aaa.......det kunne også være opdateringer til min XP der laver
> genstart??.......jeg var lige ude at tisse

Hold da op en hystade.

Fra : goofy

Dato : 14-12-06 12:27

Hejsa

> Øj -min PC er begyndt at genstarte sig selv.....det er vist ikke så godt?

Det kan være en virus,Blaster, hærgede sidste år og den fik computerne til
at genstarte

Steen

Fra : Bjarke Andersen

Dato : 14-12-06 12:34

"Mejer" <jamera@FJERNsol.dk> crashed Echelon writing

> Øj -min PC er begyndt at genstarte sig selv.....det er vist ikke så
> godt?

Virus
Program du selv har installeret
Fejlbehæftet driver
defekt i hardware
underdimensioneret strømforsyning
Lytter på bundkortet som syder syre
Støv der har sat sig på komponenter inde i kabinettet

pick one

--
Bjarke Andersen

Fra : Henning

Dato : 14-12-06 12:45

On Wed, 13 Dec 2006 18:30:11 +0100, "Mejer" <jamera@FJERNsol.dk>
wrote:

>Øj -min PC er begyndt at genstarte sig selv.....det er vist ikke så godt?

Tjo, det kommer an på hvornår og hvorfor? Start med at fortælle hvad
der står i eventloggen.