USB - trådløst
Fra : Torben Brøndum

Dato : 13-12-06 11:04

Hej derude,

Jeg har en vejrstation stående i stuen - den har usb port til tilslutning
til pc. Det får jeg svært ved fysisk eks. p.g.a. afstanden, som i lige linie
er 5-6 meter.

Har hørt om, at det er muligt at forbinde tårdløst mellem de to enheder, men
kan ikke finde relevante produker hertil. Kan I hjælpe mig tak?

Hilsen Torben Brøndum

Fra : Holst

Dato : 13-12-06 11:45

Torben Brøndum wrote:

> Jeg har en vejrstation stående i stuen - den har usb port til tilslutning
> til pc. Det får jeg svært ved fysisk eks. p.g.a. afstanden, som i lige linie
> er 5-6 meter.

Hvad med en lang ledning.

Og hvis det er USB, skal der vist også være en eller anden
repeater/forstærker, når længden når over 3-5 meter.

> Har hørt om, at det er muligt at forbinde tårdløst mellem de to enheder, men
> kan ikke finde relevante produker hertil. Kan I hjælpe mig tak?

Det bliver nok smådyrt.

Fra : Bjarke Andersen

Dato : 13-12-06 14:26

"Torben Brøndum" <tbr@Xhenning-poulsenX.dk> crashed Echelon writing

> [...]
>
> Har hørt om, at det er muligt at forbinde tårdløst mellem de to
> enheder, men kan ikke finde relevante produker hertil. Kan I hjælpe

USB Wireless er stadig ikke færdig udviklet, men ventes klar i 2007.

--
Bjarke Andersen