Hvilken printer med duplex?
Fra : Peter Bolwig

Dato : 13-12-06 01:30

Nu går det ikke længere. Har brugt 3 timer på edbpriser.dk for at finde min
nye printer, der skal kunne printe på begge sider af papiret. Altså duplex.
Har ikke fundet noget endnu. Er der nogen der kan hjælpe?

Kravene er:

Farve
Kopi/scanner
Duplex

Max. 5.000,-kr

Om det er laser eller inkjet er ikke væsentligt, men forbrugsstofferne skal
være billige. Gerne refill.

På forhånd tak, Peter Bolwig

Fra : Khawk

Dato : 13-12-06 07:35

Peter Bolwig wrote:
> [...]
>
> Max. 5.000,-kr
>
> Om det er laser eller inkjet er ikke væsentligt, men
> forbrugsstofferne skal være billige. Gerne refill.

Konica Minolta Magicolor 2480 MF er den eneste laserprinter jeg kunne finde til de krav.

Alle Canon Pixma-modeller med modelnavn 600 eller højere kan klare duplex automatisk (blækprintere). Jeg kunne kun finde oplysningerne på Canons hjemmeside.

Der findes helt sikkert andre blækprintere der kan klare kravene. Jeg tog bare udgangspunkt i Canon, da min mp750 kan klare kravene, og jeg har været fint tilfreds med den. Eneste funktion jeg godt kunne tænke mig, som jeg ikke har nu er netværkstilslutning.

mvh
Kim

Fra : Klespe

Dato : 13-12-06 14:29

"Khawk" <khawk@fjerndetteedb.dk> skrev i en meddelelse
Peter Bolwig wrote:
> [...]

fint tilfreds med den. Eneste funktion jeg godt kunne tænke mig, som jeg

Hej.

Jeg leder efter det samme. Har lige et spørgsmål. Printe på begge sider vil
det så sige, at man ikke skal vende papir manuelt ?

Mvh. Steen

Fra : Khawk

Dato : 13-12-06 14:39

> Hej.
>
> Jeg leder efter det samme. Har lige et spørgsmål. Printe på begge
> sider vil det så sige, at man ikke skal vende papir manuelt ?
>
> Mvh. Steen
Ja, medmindre der står manuel dobbeltsideprint, og dem tog jeg ikke med, da jeg regnede med, at det skulle være automatisk.

mvh
Kim

Fra : Paul Østerby Sørense~

Dato : 13-12-06 17:06

> [...]
Ja, medmindre der står manuel dobbeltsideprint, og dem tog jeg ikke med, da
jeg regnede med, at det skulle være automatisk.

De fleste nye HP blækprintere kan fra ny ellers kan der måske købes
duplexenhed ca. 300kr.
--
Med Venlig Hilsen
paul at sorensen.as