Andet multimedie
bentjuul 3670
konvertere tiff til vektorgrafik
Fra : Knud Iversen

Dato : 05-02-07 20:49

Jeg har et logo som tif http://kloven.dk/download/KLOVBESKLOGO2.tif , Det
sker efterhånden jævnligt at jeg bliver spurgt om vi ikke har den som
vectorgrafik. Jeg har for kort tid siden købt adobe creative suite, er det
nemt/muligt for en nybegynder at konvetere den eller bør jeg søge
professonel hjælp. Jeg har bestilt lidt dansk læsestof om Illustrator men
kunne da godt bruge et godt råd.
Mvh Knud

Fra : hcma

Dato : 06-02-07 11:31

"Knud Iversen" <nospam@vkp.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> det nemt/muligt for en nybegynder at konvetere den eller bør jeg søge
> professonel hjælp. Jeg har bestilt lidt dansk læsestof om Illustrator men

ved ikke om dette kan hjælpe dig:
http://www.adobe.com/products/illustrator/pdfs/creating_vector_content.pdf
m v h
hcma

Fra : Knud Iversen

Dato : 06-02-07 21:41

"hcma" skrev i en meddelelse

> ved ikke om dette kan hjælpe dig:
> http://www.adobe.com/products/illustrator/pdfs/creating_vector_content.pdf
> m v h
> hcma
Tak. Nu vil jeg prøve at læse det igennem samt tage en tur på google. Tror
nu nok at jeg vil søge profesionel hjælp til konveteringen.
Mvh Knud