Andet multimedie
bentjuul 3670
Rækkefølge i billedbrowseren ?
Fra : ghjyde@webspeed.dk

Dato : 02-02-07 13:54

Hej
Jeg bruger Adobe Photoshop Elements 4

Jeg er igang med at scanne alle mine dias fra år 1962 til 1996 (mange
tusinde). For at holde en god styring døber jeg det scannede billede =
pladsnr i diasMagasiner (f.eks. M42-03).
Filnavnene vil så komme i en tidsmæssig rækkefølge. (M42-01, M42-02,
M42-03).
De billeder, som er fotograferet på den samme dag har jeg givet en og
samme dato, og jeg har klikket "Ukendt" på klokkeslet.

Mit problem er, at disse billeder (fra den samme dag) kommer i
"forkert" rækkefølge (f.eks. M42-02, M42-01, M42-03)

Hvad er det, der bestemmer rækkefølgen, når billederne er fra samme
dag (uden klokkeslet) ?

Jeg ville jo gerne have, at det i mit tilfælde var filnavnet !

Hilsen Gunnar

Fra : hcma

Dato : 02-02-07 20:38

<ghjyde@webspeed.dk> skrev i en meddelelse
[...]

har du prøvet at benytte punktum i stedet for bindestreg ?
m v h
hcma