Andet multimedie
bentjuul 3670
Web Gallery i Photoshop CS
Fra : rt

Dato : 01-02-07 08:03

Hejsa

Er det muligt at ændre billedstørrelsen?
Ikke thumbnail'ene, men selv det viste billede.
Synes de vises meget små.

--
De bedste hilsener

/rt

Fra : emj

Dato : 01-02-07 11:08

rt skrev:

>Er det muligt at ændre billedstørrelsen?

Prøv i PS at vælge
File/automate/WebPhoto Galleri

Der kan du bestemme, hvilken størrelse du ønsker.

Hilsen emj

Fra : rt

Dato : 02-02-07 11:11

> Prøv i PS at vælge
> File/automate/WebPhoto Galleri
>
> Der kan du bestemme, hvilken størrelse du ønsker.

Mjaa, men jeg ville ønske der var flere skabeloner.
Hvis jeg gør billederne større end 450p, kan de ikke
være i rammen. Ville gerne have hele rammen til at udnytte
mere af skærmen...

Men tak for svaret...

--
De bedste hilsener

/rt

Fra : michael bs

Dato : 04-02-07 10:50

"rt" <ostekongen@FJERNhotmail.com> skrev i en meddelelse

> Mjaa, men jeg ville ønske der var flere skabeloner.
> Hvis jeg gør billederne større end 450p, kan de ikke
> være i rammen. Ville gerne have hele rammen til at udnytte
> mere af skærmen...

Jeg har været igennem det samme og fravalgt deres webgalleri af samme grund.
Hvad du end ellers vælger, så gå langt uden om minigal2!

mvh Michel

Fra : rt

Dato : 05-02-07 08:37

> Jeg har været igennem det samme og fravalgt deres webgalleri af samme
> grund.
> Hvad du end ellers vælger, så gå langt uden om minigal2!

Hej Michael

Ja, jeg har rodet lidt med det, og hvis jeg kan gå lidt på kompromis
kan jeg nok finde en løsning der kan bruges. Dog har jeg kigget
lidt på JAlbum, kender du det? Og kan det anbefales?

hvad er minigal2?

--
De bedste hilsener

/rt