Andet multimedie
bentjuul 3670
Hvad ændre profilerne i CS2
Fra : Hagar

Dato : 27-01-07 23:30

Hej i gruppen

For ikke så længe siden skrev jeg om et problem med min farve problem i CS2,
og jeg fulgte de råd det kom, og nogle jeg fandt på nettet, men det hjalp
ikke. Nu når jeg så i dag åbner min CS2 igen, så er farverne tilbage, og
mine menuer er rykket tilbage som de var første gang jeg startede programmet
op. Normalt har jeg menuerne på den anden skærm, men nu er de tilbage på den
ene skærm. Der må være noget der ændre mine ting, men hvad, det ved jeg
ikke. Jeg har skannet for diverse ubehagligheder så som virus og spyware,
men der bliver dårligt fundet noget, og det der en gang var, det bliver
fjernet.

Hagar

Fra : Erik Ginnerskov

Dato : 28-01-07 01:33

Hagar wrote:

> Nu når jeg så i dag åbner min CS2 igen, så er
> farverne tilbage, og mine menuer er rykket tilbage som de var første
> gang jeg startede programmet op.

Et link til din problemside ville hjælpe gevaldigt - så behøver vi ikke og
sidde og gætte os frem.

Erik Ginnerskov
http://html-faq.dk

Fra : Erik Ginnerskov

Dato : 28-01-07 01:35

Erik Ginnerskov wrote:

> Et link til din problemside

Ups, det er da ikke en webdesigngruppe, den her, beklager.

Erik Ginnerskov
http://html-faq.dk

Fra : Asboe

Dato : 28-01-07 08:05

Hagar skrev i <45bbd24b$0$69143$edfadb0f@dread11.news.tele.dk>:

> [...]
>op. Normalt har jeg menuerne på den anden skærm, men nu er de tilbage på den

Det er sikkert preference filen som er beskadiget, så har Photoshop
efterfølgende lavet en ny til dig, og du har mistet indstillingerne.
Efter du har 'personliggjort' din PS, kan du gemme indsillingerne her:
Window>Workspace>Save Workspace.

--
Hilsen Asboe
Navnet i e-mail adressen er spejlvendt!