Andet multimedie
bentjuul 3670
RAM til Adobe CS 2.3
Fra : laxxe@nospam.dk

Dato : 25-01-07 11:56

Jeg har en maskine (Pentium 4, 3.2GHz), som pt. har 512MB RAM (DDR2
PC2-4300). Der skal noget mere RAM i, men hvad er "nødvendigt" - og
hvad er optimalt?

Maskinen skal køre Adobe CS 2.3, Photoshop og InDesign. Det er dog
ikke vanvittigt tunge opgaver, men mest 2-sidede dokumenter - dog også
enkelt større sager (dog med mest tekst).

Maskinen kan godt køre nu, men det går ikke vanvittigt stærkt - og
der skal derfor noget mere RAM i. Først var tanken blot at få 1GB i
alt, men er det nok - er det fjollet ikke at købe mere?

Fra : Pico

Dato : 26-01-07 23:42

laxxe@nospam.dk wrote:
> [...]
> der skal derfor noget mere RAM i. Først var tanken blot at få 1GB i
> alt, men er det nok - er det fjollet ikke at købe mere?

Prop alt det i du har råd til.
Pico

Fra : laxxe@nospam.dk

Dato : 27-01-07 01:34

Hmm...

Det er ikke mig der skal betale, men min arbejdsgiver. I øvrigt skal
tingene jo gerne hænge sammen. Jeg går ud fra, at den halve GB ekstra
vil betyde mere end, den næste halve GB osv.

Fra : Thomas G. Madsen

Dato : 27-01-07 12:56

laxxe@nospam.dk skrev:

> Maskinen kan godt køre nu, men det går ikke vanvittigt stærkt - og
> der skal derfor noget mere RAM i. Først var tanken blot at få 1GB i
> alt, men er det nok - er det fjollet ikke at købe mere?

Jeg vil råde dig til at gå på 2 GB eller mere.

--
Hilsen
Madsen

Fra : Kristian Bønnelykke ~