Andet multimedie
Reset Photoshop cs2
Fra : Hagar

Dato : 23-01-07 10:21

Hej i gruppen

Jeg har behov for at resætte/nul stille min Photoshop, og følger jeg det der
skrives i hjælp så giver det ikke det resultat jeg ville have. Der står at
man skal trykke Ctrl/alt/shift når Photoshop starter op, så vil en fil blive
slettet og jeg kan starte på en frisk næste gang programmet startes, men det
sker bare ikke.
Hvad hedder den fil der slettes, og hvor ligger den ?

Hagar

Fra : hcma

Dato : 23-01-07 10:38

"Hagar" <nogo31@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> startes, men det sker bare ikke.
> Hvad hedder den fil der slettes, og hvor ligger den ?

Den ligger i

C:\documents and Settings\dit brugernavn\Application Data\Adobe\Photoshop\
7.0\Adobe Photoshop 7.0 Settings\
Application Data er en skjult fil så når du søger skal du slå View Hidden
Files and Folders til.

(erstat 7.0 med det versionsnummer du kører med)

m v h

hcma/-

Fra : Hagar

Dato : 23-01-07 12:28

> [...]
> Files and Folders til.
>

> (erstat 7.0 med det versionsnummer du kører med)

Jeg har nu prøvet dit forslag, men mit problem er der stadig. Jeg får hvid
som en gullig masse, hvorfor det er opstået er jeg ikke klar over, for jeg
har ikke rodet med indstillingerne, men jeg vil da gerne have at hvid er
hvid.

Hagar

Fra : hcma

Dato : 23-01-07 12:32

> [...]
> har ikke rodet med indstillingerne, men jeg vil da gerne have at hvid er

Geninstallering ??
hcma/-

Fra : Thomas G. Madsen

Dato : 23-01-07 13:51

Hagar skrev:

> [...]
> Jeg får hvid som en gullig masse, hvorfor det er opstået er jeg
> ikke klar over, for jeg har ikke rodet med indstillingerne, men

Det har ikke noget med Photoshop at gøre som sådan, men nærmere
den farveprofil, som beskriver din skærm. Prøv Adobe Gamma i dit
kontrolpanel, hvis du da ellers kører Windows.

--
Hilsen
Madsen