Andet multimedie
Plustek 7200 diasscanner - spørgsmål
Fra : Dan Andersen

Dato : 15-01-07 13:27

Hvorledes undgår man, at diasscanneren laver multiscan - dvs. scanner det
same dias 4 gg. før den gemmer billedet? Jeg kan ikke fine nogen forklaring
i manualen..
Det tager en evighed og da jeg skal scanne adskillige hundrede dias, så
bliver det et hundreders projekt..

--
Med venlig hilsen - Dan Andersen - www.dbamott.dk
Crossposted i dk.edb.hardware

Fra : Søren Blom

Dato : 15-01-07 13:33

"Dan Andersen" <dan@dbamott.dk> skrev

> [...]
> forklaring i manualen..
> Det tager en evighed og da jeg skal scanne adskillige hundrede dias, så

Så opløsningen ned, jo højre opløsning du scanner i, jo længere tid tager
det.

--
VH

Søren Blom