har bakset med at få min mysql til at
Fra : andy

Dato : 14-01-07 23:57

Har en test platform hvor jeg har apache php & mysql kørende.
Min apache + php snakker fint sammen.
Men at få mysql til også at virke har voldt mig mange timers besvær.

Har i en nem måde hvor jeg kan se om det virker før jeg går i gang med
noget støre protjekt.
Kan godt åbne mysql via promten. Det hele bliver afviklet på en xp maskine.

Er der en der kan hjælpe mig på vej.

Fra : Martin

Dato : 15-01-07 01:56

andy wrote:
> Har i en nem måde hvor jeg kan se om det virker før jeg går i gang med
> noget støre protjekt.
> Kan godt åbne mysql via promten. Det hele bliver afviklet på en xp maskine.

Lav et PHP dokument.
Skriv

<?php
echo mysql_get_client_info();
?>

Hvis du får den version du installere af MySQL frem her, så virker din
MySQL :)

Fra : andy

Dato : 17-01-07 16:53

Martin skrev:

> [...]
> echo mysql_get_client_info();
> ?>
>

> Hvis du får den version du installere af MySQL frem her, så virker din
Takker nu har jeg fået det til at virke. mit problem var med bruger
kontoer i mysql