mysql test
Fra : andy

Dato : 08-01-07 02:05

Hej jeg er ved at prøve at få mysql til at virke. kan godt logge ind og
via mysql men kan ikke få kontakt fra et php dukoment.

har prøvet

<?php
$conn = nysql_connect("localhost" , "root", "mitpasswd");
echo "$conn";
?>

Fra : Peter Brodersen

Dato : 08-01-07 05:51

On Mon, 08 Jan 2007 02:04:46 +0100, andy <andy@mail.dk> wrote:

><?php
>$conn = nysql_connect("localhost" , "root", "mitpasswd");
>echo "$conn";
>?>

Der er en stavefejl: nysql_connect

Prøv at rette nysql_connect til mysql_connect

--
- Peter Brodersen
Kendt fra Internet

Fra : andy

Dato : 08-01-07 08:17

Peter Brodersen skrev:

> Der er en stavefejl: nysql_connect
>
> Prøv at rette nysql_connect til mysql_connect

Tak har fundet ud af at jeg har nogle problemer med php på min test
server. så det må jeg lige arbejde lidt med. men takker