NDA
Fra : Tom

Dato : 12-01-07 18:47

Hej

Har fået en ide til et TV show og vil gerne sælge ideen til en tv station.

Men jeg bør jo nok få dem til at skrive under på en NDA først

Er der noget hjælp at hente på nogle hjemmesider I kender?

Tom

Fra : Brian Friis Knudsen

Dato : 12-01-07 21:38

Et godt råd... En advokat for det er en svær ting bare at definere..

vh
Brian

Hent en gratis SPAMfighter her.

Fra : Martin Jørgensen

Dato : 13-01-07 06:22

"Tom" <no@spam.please> writes:

> Hej
>
> Har fået en ide til et TV show og vil gerne sælge ideen til en tv station.
>
> Men jeg bør jo nok få dem til at skrive under på en NDA først

Nuclear Decommissioning Authority? Det vil de sikkert gerne

> Er der noget hjælp at hente på nogle hjemmesider I kender?

Jeg tror godt du kan regne med at de ikke gider at betale dig en krone
for ideen hvis du er privatperson udenfor branchen og heller ikke gider
at mødes med dig, fordi de får massevis af den slags ideer gratis. Skriv
istedet en mail til dem, hvis det er noget du gerne selv vil se i TV.

Best regards
Martin Jørgensen