Erfaringer med Tele2-freeway
Fra : Pluto

Dato : 12-01-07 16:45

Det er lidt blandet, det som jeg hidtil har hørt om Tele2. Derfor tøver jeg
med at sende en tilmelding til deres freeway system.
Nogen, som har gode erfaringer med det ??

Fra : Karsten Andersen

Dato : 12-01-07 17:29

Fri, 12 Jan 2007 16:45:29 +0100, skrev Pluto, på 5 linier, i
<45a7c829$1@news.dansketelecom.com>, :

>Det er lidt blandet, det som jeg hidtil har hørt om Tele2. Derfor tøver jeg
>med at sende en tilmelding til deres freeway system.
>Nogen, som har gode erfaringer med det ??

Gode hihi får brev fra dem om alle kan få freeway men det passer jo
ikke .
Horsens syd er ikke en mulighed ved tele2
Men tele2 har nu altid kørt fint her..

--
MVH Karsten
Horsens

Fra : Pluto

Dato : 12-01-07 18:43

> Gode hihi får brev fra dem om alle kan få freeway men det passer jo
> ikke .
> Horsens syd er ikke en mulighed ved tele2
> [...]
nu har de lavet tilmeldings dialog'et på hjemmesiden sådan at man indtaster
postadressen og med det samme kan se om man kan få freeway.

Fra : Karsten Andersen

Dato : 13-01-07 08:15

Fri, 12 Jan 2007 18:42:46 +0100, skrev Pluto, på 11 linier, i
<45a7e3ce$1@news.dansketelecom.com>, :

>nu har de lavet tilmeldings dialog'et på hjemmesiden sådan at man indtaster
>postadressen og med det samme kan se om man kan få freeway.

Ja hvis man ikke har tele2 i forvejen

--
MVH Karsten
Horsens