Der siver vand ind (båden står på land:-)
Fra : Leif Langgaard

Dato : 12-01-07 12:25

Hej

Jeg har et problem med at der siver vand ind i "sumpen" i for, jeg er oppe
på ca. 40 liter, som jeg har fjernet _efter_ båden kom på land!
Båden er en Saga 24, hvor jeg har haft et utæt stævnrørsleje, og derved har
haft vand i bunden af båden, dog ikke op til gear og motor (der blev ikke
lænset i 3 uger i ferien).
Motoren står på en lukket "kasse", hvor i jeg tror vandet er sevet ind, og
nu siver tilbage igen.

Mine spørgsmål er så:

Skal jeg lave et hul i denne kasse, så jeg kan inspicere lokaliteterne?

Hvor stort ville i lave hullet?

Hvordan lukker man efter sig, så det bliver tæt?

--
Leif Langgaard
"Det er blevet vanskeligt at fotografere, alle de gode billeder er jo taget"