mine labber (billeder)
Fra : A. S. Nielsen

Dato : 12-01-07 00:48

hej hundegruppe

så fandt jeg vist også ud af det der med billeder af vufferne.

http://picasaweb.google.dk/Nilleslyst

Molly er her desværre ikke mere, men min nye lab.hvalp blev født den 29.
december - der er 43 dage, til jeg kan hente hende

Venlig hilsen, Anelise

Fra : Leyna

Dato : 12-01-07 02:35

On Fri, 12 Jan 2007 00:47:54 +0100, "A. S. Nielsen"
<nilleFJERNDETTE@jubii.dk> wrote:

> [...]
>
>Molly er her desværre ikke mere, men min nye lab.hvalp blev født den 29.
>december - der er 43 dage, til jeg kan hente hende

De er skønne. To styks Vaks-kloner. *GGG*
Og når nu du får den nye hvalp, så velkommen i sort/hvid klubben. Man
MÅ bare ha' en af hver!

--
Leyna
http://www.leyna.dk/hvalpe-salg

Fra : Ukendt

Dato : 12-01-07 08:47

"A. S. Nielsen" <nilleFJERNDETTE@jubii.dk> skrev i en meddelelse

> Molly er her desværre ikke mere, men min nye lab.hvalp blev født den 29.
> december - der er 43 dage, til jeg kan hente hende

Sikke nogen skønne hunde.
Jeg elsker de gule labber. De er bare så kønne og har et dejligt
temperament.

--
Mvh. www.tjekmig.dk
http://tjekmig.dk/forum/

Fra : C.H

Dato : 12-01-07 11:17

> [...]
>
> Molly er her desværre ikke mere, men min nye lab.hvalp blev født den 29.
> december - der er 43 dage, til jeg kan hente hende

Hvor er de dejlige, Anelise!! Det bliver super, når du får din hvalp hjem -
Liv og glade dage!!!

Jeg så de skønne billeder af hundene med lækre ben i munden, og jeg bliver
da voldsomt nysgerrig - hvor får du dog de ben fra? Det bedste vi har kunnet
drive op er frosne udskårede ben fra Slagterpigerne, og jeg synes da Cassius
en gang i mellem skal have et RIGTIGT et ..

Herligt med en på usenet, der er kendt i lokalområdet

CH

Fra : A. S. Nielsen

Dato : 12-01-07 13:07

"C.H" <vaxen7@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> [...]
> da Cassius en gang i mellem skal have et RIGTIGT et ..
>
> Herligt med en på usenet, der er kendt i lokalområdet

hej CH

jeg får dem nu ikke i lokalområdet, men fra

http://www.allegaardenskylling.dk/

hvor jeg også køber kyllingeskrog og anden Barfmad (ups OT igen igen),
Birgit derfra kører vareture, hvor hun leverer varerne lige til hoveddøren.
Du kan tilmelde dig hendes nyhedsbrev, så får du en mail i god tid før den
næste tur.

Venlig hilsen, Anelise

Fra : JB

Dato : 12-01-07 14:12

">
> [...]
> Birgit derfra kører vareture, hvor hun leverer varerne lige til
> hoveddøren. Du kan tilmelde dig hendes nyhedsbrev, så får du en mail i god

Hej CH.

Du kan også få ben her http://www.barf.dk/forretningerringe2.htm, det er
ikke så langt.

Hilsen
Jytte

Fra : pwh

Dato : 12-01-07 14:14

A. S. Nielsen, skrev:

> [...]
>
> hvor jeg også køber kyllingeskrog og anden Barfmad (ups OT igen igen),
> Birgit derfra kører vareture, hvor hun leverer varerne lige til

Jeg havde da det indtryk at de leverede ved nogle faste opsamlingspladser,
og ikke ved ens hoveddør. Jeg har også tilmeldt mig deres nyhedsbrev,
de skulle komme her i området (Rødovre) i februar.

/Jens

Fra : JB

Dato : 12-01-07 14:41

> [...]
> og ikke ved ens hoveddør. Jeg har også tilmeldt mig deres nyhedsbrev,
> de skulle komme her i området (Rødovre) i februar.

På Langeland bliver det leveret til døren.

Hilsen
Jytte

Fra : A. S. Nielsen

Dato : 12-01-07 14:46

> [...]
> og ikke ved ens hoveddør. Jeg har også tilmeldt mig deres nyhedsbrev,
> de skulle komme her i området (Rødovre) i februar.

Hvis du går ind på deres hjemmeside og klikker på "vareture", kan du se, at
hun kører til døren, når hun leverer her på Langeland den 15. februar.

Hilsen, Anelise

Fra : Tove Krieger

Dato : 12-01-07 15:01

A. S. Nielsen wrote:
> [...]
>
> Molly er her desværre ikke mere, men min nye lab.hvalp blev født
> den 29. december - der er 43 dage, til jeg kan hente hende

Jeg ved godt, at jeg har skrevet om dine dejlige vovser tidligere, men
de er altså bare så dejlige, smukke hoveder har den race også. De ser
så blide og venlige ud, så man får lyst til at kramme. Glæder mig til
de nye billeder der kommer om ca. 43 dage.
--
Venlig hilsen Tove
Beware of people who dislike cats

Fra : A. S. Nielsen

Dato : 12-01-07 15:19

> [...]
> er altså bare så dejlige, smukke hoveder har den race også. De ser så
> blide og venlige ud, så man får lyst til at kramme. Glæder mig til de nye

Tak skal du have, Tove, og nu har hvalpens opdrætter foræret mig en gratis
123.hjemmeside de næste 90 dage, så kan det være, at selv du får din lyst
styret hvad angår lab-billeder

Venlig hilsen, Anelise

Fra : Tove Krieger

Dato : 12-01-07 15:45

A. S. Nielsen wrote:
> [...]
> gratis 123.hjemmeside de næste 90 dage, så kan det være, at selv du
> får din lyst styret hvad angår lab-billeder

Det er da noget du tror. Jeg kan aldrig få for mange

Fra : Torben og Marie-loui~

Dato : 12-01-07 16:54

> [...]
>
> Molly er her desværre ikke mere, men min nye lab.hvalp blev født den 29.
> december - der er 43 dage, til jeg kan hente hende

man kan ikke sige andet, end de ligner godheden selv, sikke et blik de har!
Emma her er vist misundelig, hun får nemlig ikke lov at slæbe sine kødben
med ind som hun mægtig gerne ville.. (-;

mvh. marie

Fra : pwh

Dato : 12-01-07 17:22

Torben og Marie-louise Ager, skrev:
> Emma her er vist misundelig, hun får nemlig ikke lov at slæbe
> sine kødben med ind som hun mægtig gerne ville.. (-;

Du er da også snart lige så sart som John

/Jens

Fra : Torben og Marie-loui~

Dato : 12-01-07 17:50

> Du er da også snart lige så sart som John

narhh, jeg ville såmænd ikke have noget imod at de spiste det inde, men ikke
i sofaen!.

mvh. marie

Fra : pwh

Dato : 12-01-07 19:26

Torben og Marie-louise Ager, skrev:
> "pwh" <gætselv@.dk> skrev i en meddelelse

> narhh, jeg ville såmænd ikke have noget imod at de spiste det inde,
> men ikke i sofaen!.

Det gør mine da lige i øjeblikket, de fik et par gigant okseben,
de blev rimeligt hurtigt poleret for kød. Men det ser ud til
at Tyson i det mindste også æder selve benet.
Der er nok dømt ½-fastedag imorgen

/Jens

Fra : A. S. Nielsen

Dato : 12-01-07 17:38

"Torben og Marie-louise Ager" <dsl134977NOSPAM@vip.cybercity.dk> skrev i en
meddelelse news:45a7af58$0$180$157c6196@dreader1.cybercity.dk...

> [...]
> Emma her er vist misundelig, hun får nemlig ikke lov at slæbe sine kødben
> med ind som hun mægtig gerne ville.. (-;

hej Marie

mine hunde er vænnet til at spise ben i entreen, som er ret lille, og hvor
jeg breder et gammelt forvasket tæppe af indisk bomuld ud. Så snart jeg
kommer med tæppet, er Sally fuldstændig klar over, hvad der er i vente

venlig hilsen Anelise

Fra : Torben og Marie-loui~

Dato : 12-01-07 17:50

> [...]
> jeg breder et gammelt forvasket tæppe af indisk bomuld ud. Så snart jeg
> kommer med tæppet, er Sally fuldstændig klar over, hvad der er i vente

jeg har forsøgt med vores entre, men de vil gerne have plads til at spise
på, og emma kan ikke finde ro til at spise hvis området er for lille, så jeg
skal være over hende hele tiden, for ellers smutter hun ind i sofaen..GG.
Hun er en lidt underlig hund, men sådan er hun altså bare.
men vi har en halvt overdækket gård, hvor jeg har europaller med tæpper på
stående til samme formål, de bliver flittigt brugt til at gufle ben på, i
tørvejr..

mvh .marie

Fra : A. S. Nielsen

Dato : 12-01-07 18:10

"Torben og Marie-louise Ager" <dsl134977NOSPAM@vip.cybercity.dk> skrev i en
meddelelse news:45a7bc1f$0$183$157c6196@dreader1.cybercity.dk...

> vi har en halvt overdækket gård, hvor jeg har europaller med tæpper på
> stående til samme formål, de bliver flittigt brugt til at gufle ben på, i
> tørvejr..
>
> mvh .marie

hej Marie
det lyder da også som en god måde, vi indretter os nok hver især, som det
falder os mest praktisk.

Jeg har ofte set jeres hjemmeside med de dejlige hundebilleder. Især Ebbes
"ansigtsudtryk" kan jeg slet ikke stå for.

Venlig hilsen, Anelise

Fra : Torben og Marie-loui~

Dato : 12-01-07 19:13

> [...]
>
> hej Marie
> det lyder da også som en god måde, vi indretter os nok hver især, som det

jamen helt sikkert!
og fordi hunde heller ikke er ens, og da slet ikke når man får voksne hunde
ind i flokken, med sine indgroede særheder.

> Jeg har ofte set jeres hjemmeside med de dejlige hundebilleder. Især Ebbes
> "ansigtsudtryk" kan jeg slet ikke stå for.

*S*..han er også en gavtyv.. der kommer snart en ny version af siderne om
os, jeg sidder og roder med det lige pt., ligeledes nogle nye billeder af
både katte og hunde.
så snart er der nyt at se og læse

mvh. marie