hunde og graviditet
Fra : bettina

Dato : 11-01-07 22:02

hej.

jeg har en dejlig blandingshund. og hun er en livlig hund, med masser af
krudt i røven. den senere tid er det blevet helt slem. hun jagter kattene
meget mere end normalt, hun tænder hurtigere af på os og hun vil slet ikke
høre efter hvad vi siger.

kan det være fordi hun kan lugte/mærke jeg er gravid?
jeg er "kun" 10 uger henne, har selv først fået det at vide i går. men
hunden har skabt sig i nogle uger nu.

håber i kan give mig et hurtig svar.

hilsen
bettina

Fra : Winther

Dato : 11-01-07 23:02

"bettina" <haugebøf@vip.cybercity.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> kan det være fordi hun kan lugte/mærke jeg er gravid?
> jeg er "kun" 10 uger henne, har selv først fået det at vide i går. men

Alder på hund?

Fra : Leyna

Dato : 12-01-07 00:12

On Thu, 11 Jan 2007 23:02:10 +0100, "Winther" <nobody@home.dk> wrote:

>Alder på hund?

hehe... Nåeh, du tænkte måske osse "teenager"?

--
Leyna
http://www.leyna.dk/hvalpe-salg

Fra : Leyna

Dato : 12-01-07 00:11

hvor gammel er din hund?

Fra : bettina

Dato : 13-01-07 02:23

hun er 1 år. men har tidligere hørt bedre efter end hun gør nu.

hilsen bettina

Fra : Anette

Dato : 13-01-07 20:45

bettina wrote:
> hun er 1 år. men har tidligere hørt bedre efter end hun gør nu.

Hej Bettina

Alt afhængig af hvilke racer der er i blandingen, så er din hund jo vist
bare teenager - med alt hvad der der følger med I skal sikkert lige
testes om det er jer eller hende der bestemmer, grænserne prøves
af....o.s.v. Det går over igen, bare I holder fast i at det er Jer der
bestemmer hele tiden, altid.
Tålmodighed, konsekvens og den sædvanlige kæmpe portion kærlighed og
opmærksomhed, så skal hun nok blive sig selv igen.

En tanke: De 3 gange jeg har været gravid, var det som om min tålmodighed
blev forkortet temmelig kraftigt i de 40 uger. Følelserne flyttede uden på
tøjet og jeg blev tydeligt meget hurtigere vred, ked af, glad, sur ,
begejstret ...hele følelsesregisteret.
Jeg siger ikke du har det ligesom jeg - men når hunden pludselig reagerer
anderledes, må man jo også kigge lidt indad og se efter om der er "sket
noget nyt" som hunden måske reagerer på

Pøj pøj med både hund og graviditet

Anette
www.philana.dk