Min Collie ( billeder )
Fra : Kai Thomsen

Dato : 11-01-07 18:19

Hej!

Så lykkedes det endelig at få nogen billeder af ham
ud på nettet, så i skal da ikke snydes for at se ham:

http://www.hundegalleri.dk/html/gal_visbil.asp?ID=19461

En stor tak til Tove Krieger, for at dirigere mig hen
til galleriet !

Mvh
Kai

Fra : Eva

Dato : 11-01-07 18:21

"Kai Thomsen" <No@nothing.invalid> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> http://www.hundegalleri.dk/html/gal_visbil.asp?ID=19461
>

> En stor tak til Tove Krieger, for at dirigere mig hen

Hvor er han dejlig - ham kan jeg godt forstå, at du er stolt af .

mvh Eva

Fra : Tove Krieger

Dato : 11-01-07 18:28

Kai Thomsen wrote:
> [...]
>
> http://www.hundegalleri.dk/html/gal_visbil.asp?ID=19461
>

> En stor tak til Tove Krieger, for at dirigere mig hen

Velbekomme. Det var så lidt Kai. Jeg synes bare at resten af gruppen
også skulle have lov til at nyde din pragtfulde Bjørn. Jeg er også
helt sikker på at gruppen vil synes om det, hvis du en gang imellem
skriver lidt og fortæller om hvordan det går ham, han er bare så sød
ogsmuk.
--
Venlig hilsen Tove
Beware of people who dislike cats

Fra : Torben og Marie-loui~

Dato : 11-01-07 18:28

> [...]
>
> http://www.hundegalleri.dk/html/gal_visbil.asp?ID=19461
>

> En stor tak til Tove Krieger, for at dirigere mig hen

herlig hund!
det er desværre meget sjældent, at jeg ser collier, der var engang hvor man
så dem ret tit..
det er smukke stolte dyr at se på!

mvh. marie

Fra : Ragna

Dato : 12-01-07 16:26

Hej gruppe!

Vi har også en dejlig collie, Bjørn, der er bedste ven med vores to katte:
Fufu på godt 5 år og Piv på kun 5 måneder.
I kan se lidt billeder af dem alle tre her:
http://ragna.fotoz.dk/billeder/album/i12733

--
Venlig hilsen, Ragna

Fra : Tove Krieger

Dato : 12-01-07 16:43

Ragna wrote:
> [...]
> katte: Fufu på godt 5 år og Piv på kun 5 måneder.
> I kan se lidt billeder af dem alle tre her:

Dejligt Ragna, så er der 2 stk. Bjørn i gruppen. Jeg havde også "kun"
det billede hvor du sidder med Bjørn i haven. Mit yndlingsbillede ?
Det var ikke svært at vælge. "Du er min allerbedste ven" tager
førsteprisen. Skønt at se at både Fufu og Piv er glade for ham. Skønne
skønne billeder.

Fra : Ragna

Dato : 12-01-07 17:32

Tove Krieger skrev.

Buffy skrev:
>Nårhh, hvor er billede nummer 6 bare sødt.

Ja, det billede er jeg også meget glad for.
Det var et af de sjældne, hvor man lige får fanget motivet i det rette
øjeblik, og hvor lyset passer.
Måske skulle jeg sætte de andre tre i serien ind i albummet.

--
Mange hilsener fra Ragna

Fra : Tove Krieger

Dato : 12-01-07 19:37

Ragna wrote:
> [...]
> rette øjeblik, og hvor lyset passer.
> Måske skulle jeg sætte de andre tre i serien ind i albummet.

Det synes jeg helt bestemt. Du har glemt billedet hvor Fufu fortæller
Bjørn en hemmelighed, og det hvor Fufu føler på Bjørn's pande om han
har feber. Det er noget af de dejligste billeder jeg længe har set

Fra : Ragna

Dato : 12-01-07 20:28

Tove Krieger skrev:
>Du har glemt billedet hvor Fufu fortæller Bjørn en hemmelighed, og det hvor
>Fufu føler på Bjørn's pande om han har feber. Det er noget af de dejligste
>billeder jeg længe har set

Tusind tak for de søde ord, Tove. Vi synes vist alle sammen, at netop vores
dyr er de allersødeste i verden, så man bliver glad, når andre roser dem.

--
Mange hilsener fra Ragna

Fra : Leyna

Dato : 12-01-07 23:33

On Fri, 12 Jan 2007 20:27:42 +0100, "Ragna" <rahasNEJ@TAKtdcadsl.dk>
wrote:

>Tusind tak for de søde ord, Tove. Vi synes vist alle sammen, at netop vores
>dyr er de allersødeste i verden, så man bliver glad, når andre roser dem.

Hmmmm... Jeg er lidt ked af at sige det, men jeg er enig med Tove. Det
er nogle superlækre billeder og nogle utroligt lækre hunde...
Selvfølgelig fordi de ligner Vaks! *G*

--
Leyna
http://www.leyna.dk/hvalpe-salg

Fra : Ukendt

Dato : 12-01-07 17:19

"Ragna" <rahasNEJ@TAKtdcadsl.dk> skrev i en meddelelse

> I kan se lidt billeder af dem alle tre her:
> http://ragna.fotoz.dk/billeder/album/i12733

Nårhh, hvor er billede nummer 6 bare sødt.

--
Mvh. www.tjekmig.dk
http://tjekmig.dk/forum/

Fra : Torben og Marie-loui~

Dato : 12-01-07 17:53

> [...]
> Fufu på godt 5 år og Piv på kun 5 måneder.
> I kan se lidt billeder af dem alle tre her:

arhjj hvor herligt..Det er skønt at se et godt forhold dyrearter imellem!
det kan jo være at i colliefolk kan udkonkurrere de her skabede schæfere her
i gruppen..((-;

mvh. marie

Fra : Ragna

Dato : 12-01-07 20:35

Jeg glemte at skrive, at de billeder, som Tove ønskede sig, er kommet med i
albummet.

--
Mange hilsener fra Ragna

Fra : A. S. Nielsen

Dato : 12-01-07 18:18

> [...]
> Fufu på godt 5 år og Piv på kun 5 måneder.
> I kan se lidt billeder af dem alle tre her:

Hej Ragna

hvor er han smuk, din Bjørn, sikke en skøn pels han har, og misserne er bare
dejlige. Fufu ligner jo fuldstændig min rundstrikkede Bøllemis. Sikke stor
Piv er blevet, hvor var det godt, at han fandt jer. (ups. OT igen -
kattesnak i hundegruppen, føj!)

Venlig hilsen, Anelise

Fra : Ragna

Dato : 12-01-07 20:32

Anelise skrev:
> [...]
>stor
<Piv er blevet, hvor var det godt, at han fandt jer.

Hej Anelise!
Hvor er det dejligt, når andre også kan se, at ens dyr er superdejlige.
Vi har også glædet os over lille Piv lige siden vi fandt ham, og han virker
også tilfreds med at være hos os.
Jeg skriver snart lidt om ham i kattegruppen.

--
Mange hilsener fra Ragna

Fra : Tove Krieger

Dato : 12-01-07 21:28

Ragna wrote:
> Vi har også glædet os over lille Piv lige siden vi fandt ham, og
> han virker også tilfreds med at være hos os.
> Jeg skriver snart lidt om ham i kattegruppen.

Det ville da være en mægtig god ide. Den kattegruppe er snart ved at
dø helt hen synes jeg. Det er ikke mange indlæg der har været i de
sidste dage

Fra : pwh

Dato : 12-01-07 21:37

Tove Krieger, skrev:

> Det ville da være en mægtig god ide. Den kattegruppe er snart ved at
> dø helt hen synes jeg. Det er ikke mange indlæg der har været i de
> sidste dage

I er rykket over i hundegruppen allesammen,
her er nemlig plads til at man kan ævlebævle om begge dyr

/Jens

Fra : Tove Krieger

Dato : 12-01-07 21:54

pwh wrote:

> I er rykket over i hundegruppen allesammen,
> her er nemlig plads til at man kan ævlebævle om begge dyr
>
> /Jens

Det er vist meget få fra kattegruppen der også skriver her

Det kunne da være hvis man spørger Christian pænt, at han kan futte
derover og sætte lidt liv i "kludene"

Fra : pwh

Dato : 12-01-07 23:53

Tove Krieger, skrev:

> Det kunne da være hvis man spørger Christian pænt, at han kan futte
> derover og sætte lidt liv i "kludene"

*LOL*
Du er er blevet "ondere" end jeg havde regnet med Tove

/Jens

Fra : Tove Krieger

Dato : 13-01-07 01:31

pwh wrote:

> *LOL*
> Du er er blevet "ondere" end jeg havde regnet med Tove
>
> /Jens

Sådan er jeg bare kære Jens - take it or leave it.

Fra : jytte

Dato : 13-01-07 17:03

Tove Krieger skrev:

> Næh fy føj da, katte er jo i Johns øjne kun barf-foder
>
> --
Det vil sige at John halv-barfer

Jytte

Fra : jytte

Dato : 13-01-07 16:01

Fra : jytte

Dato : 13-01-07 16:05

Leyna skrev:

> Næeh, nu holder vi altså...
> [...]

Nu blander jeg mig lige Leyna -

Vaks er en
Hans er to
Oy er tre
Og dit hundebarnebarn må jo så være den hvalp, som din datter lige
har hentet, ikk.

Jytte

Fra : Leyna

Dato : 13-01-07 16:14

On 13 Jan 2007 07:04:58 -0800, "jytte" <mollie-mor@hotmail.com> wrote:

>Og dit hundebarnebarn må jo så være den hvalp, som din datter lige
>har hentet, ikk.

Årh... hehe... Jamen den er jo ikke min. Selvom den da kommer på besøg
ind imellem.

Fra : JB

Dato : 13-01-07 13:04

> [...]
> Fufu på godt 5 år og Piv på kun 5 måneder.
> I kan se lidt billeder af dem alle tre her:

Hej Ragna.

Hvor er de bare kære, og det er flotte billeder.

Hilsen
Jytte

Fra : JB

Dato : 11-01-07 18:34

> [...]
>
> http://www.hundegalleri.dk/html/gal_visbil.asp?ID=19461
>

> En stor tak til Tove Krieger, for at dirigere mig hen

Hvor er han dejlig.

Jeg har også et par collier

Hilsen
Jytte

http://picasaweb.google.dk/vingekatten/200612Dec31

Fra : Tove Krieger

Dato : 11-01-07 18:50

JB wrote:

> Hvor er han dejlig.
>
> Jeg har også et par collier
>
> Hilsen
> Jytte

Årh nej Jytte. Et par vaskeægte Lassie-vovser mere, hvor er de smukke.
Jeg anede jo ikke at du også har Collier, billedet er fluks hugget til
mit galleri. Der står ganske vist diasshow, men jeg kan "kun" få
det ene billede frem.

Fra : A. S. Nielsen

Dato : 11-01-07 19:04

> [...]
> anede jo ikke at du også har Collier, billedet er fluks hugget til mit
> galleri. Der står ganske vist diasshow, men jeg kan "kun" få det ene

Hej Tove
hvis du trykker på knappen "Jyttes offentlige galleri", kommer der smukke
billeder frem af mennesker og collier på vores dejlige Nordstrand - (Jytte
og jeg er nemlig næsten-naboer).

Venlig hilsen, Anelise

Fra : C.H

Dato : 11-01-07 19:10

"A. S. Nielsen" <nilleFJERNDETTE@jubii.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> billeder frem af mennesker og collier på vores dejlige Nordstrand - (Jytte

Hovsa!! I kan vist godt tage mig med i den nabo-gruppe der - jeg bor 10 km
fra Nordstranden

CH

Fra : JB

Dato : 11-01-07 19:17

"C.H" <vaxen7@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> "A. S. Nielsen" <nilleFJERNDETTE@jubii.dk> skrev i en meddelelse

> Hovsa!! I kan vist godt tage mig med i den nabo-gruppe der - jeg bor 10 km
> fra Nordstranden
>
> CH

Du er skam velkommen. Vi var der også i dag, men der var barskt. Hvor bor
du?

hilsen
Jytte

Fra : C.H

Dato : 11-01-07 19:28

"JB" <vingekattenfjern@mail.dk> skrev i en meddelelse

> Du er skam velkommen. Vi var der også i dag, men der var barskt. Hvor bor
> du?

Jeg bor et par kilometer udenfor snøde - sådan ude på marken, du ved

CH

Fra : JB

Dato : 11-01-07 19:45

> Jeg bor et par kilometer udenfor snøde - sådan ude på marken, du ved

> CH

Ja men så er vi jo også næsten naboer.

Hilsen
Jytte

Fra : C.H

Dato : 11-01-07 19:49

> "C.H" <vaxen7@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> Ja men så er vi jo også næsten naboer.
>
> Hilsen
> Jytte

Så må jeg da også lige høre, hvor du bor henne?

CH

Fra : JB

Dato : 11-01-07 20:02

> Så må jeg da også lige høre, hvor du bor henne?
>
> CH

Jeg bor i Lohals, 3 min. fra hundeskoven og 5 min. fra Nordstranden.

Er du indfødt Langelænder eller tilflytter? Jeg er tilflytter, men min far
var fra Rudkøbing, så jeg er ½ langelænder, dog kan jeg ikke tale sproget.

Hilsen
Jytte

Fra : A. S. Nielsen

Dato : 11-01-07 20:37

> Så må jeg da også lige høre, hvor du bor henne?
>
> CH

Hej CH

velkommen næsten-nabo - jeg bor nemlig ca. 800 m fra Jytte, er også
tilflytter, uden familiemæssige relationer til øen.

Det kunne da være hyggeligt at lave et fælles hundetræf på Nordstranden en
dag. Jeg har en lab.tæve på 4½ år, der stadig tror, hun er en hvalp, og får
en ny lille lab. den 24. februar.

(Nu ævlebævler vi vist altfor meget og får nok snart nogen over nakken).

Venlig hilsen, Anelise

Fra : C.H

Dato : 11-01-07 20:46

> [...]
> får en ny lille lab. den 24. februar.
>
> (Nu ævlebævler vi vist altfor meget og får nok snart nogen over nakken).

Ihh, hvor er det hyggeligt - jeg kan jo næsten vinke op til jer
Jeg synes det lyder som en rigtig god ide med et hundetræf på Nordstranden -
dog tror jeg nok, jeg foretrækker et lidt mildere stemt vejr end det, vi
haft i dag - der har marken måtte række

Sjovt at støde sammen på denne måde, hvad hulen mon oddsene er for det - som
andre har skrevet i en anden tråd, så er usenet jo trods alt ikke noget, der
er meget almindelig brugt...

CH

Fra : Torben og Marie-loui~

Dato : 11-01-07 18:46

> Hvor er han dejlig.
>
> Jeg har også et par collier
>
> Hilsen
> Jytte
>>
> http://picasaweb.google.dk/vingekatten/200612Dec31

åhh ja det er jo *dig* GGG..
jamen de er så skønne!
har du stadig hele flokken?

mvh. marie

Fra : JB

Dato : 11-01-07 19:01

> jamen de er så skønne!
> har du stadig hele flokken?
>
> mvh. marie

Hej Marie.

Det har jeg selvfølgelig

Her er computerhunden

http://picasaweb.google.dk/vingekatten/200612Dec31/photo#5018833798767629762

Hilsen
Jytte

Fra : Torben og Marie-loui~

Dato : 11-01-07 20:18

> Hej Marie.

> [...]
skønt!!
de er nogle adrætte skabninger de pinchere!

mvh. marie

Fra : A. S. Nielsen

Dato : 11-01-07 18:52

"JB" <vingekattenfjern@mail.dk> skrev i en meddelelse

> [...]

hej Jytte

ja, og de er også dejlige, det har jeg konstateret ved selvsyn!

Når jeg får min nye lab.hvalp Sia, må du vise mig, hvordan jeg opretter
sådan et album, for der vil blive taget rigtig mange billeder af hende og af
Sally.

På gensyn.

Venlig hilsen, Anelise

Fra : Leyna

Dato : 11-01-07 20:41

On Thu, 11 Jan 2007 18:33:33 +0100, "JB" <vingekattenfjern@mail.dk>
wrote:

>Jeg har også et par collier

>http://picasaweb.google.dk/vingekatten/200612Dec31

Og et par dværgpinchere ser det ud til.
Lækre hundebasser alle 4.

Fra : Ukendt

Dato : 11-01-07 18:57

"Kai Thomsen" <No@nothing.invalid> skrev i en meddelelse

> Så lykkedes det endelig at få nogen billeder af ham
> ud på nettet, så i skal da ikke snydes for at se ham:

Hvor er han en smuk hund.
Han ligner meget en collie, mine bedsteforældre havde engang.

--
Mvh. www.tjekmig.dk
http://tjekmig.dk/forum/

Fra : Leyna

Dato : 11-01-07 20:38

On Thu, 11 Jan 2007 18:18:32 +0100, "Kai Thomsen" <No@nothing.invalid>
wrote:

>Hej!
>
>Så lykkedes det endelig at få nogen billeder af ham
>ud på nettet, så i skal da ikke snydes for at se ham:
>
>http://www.hundegalleri.dk/html/gal_visbil.asp?ID=19461

Han er godt nok lækker. Tak frodi du vil dele ham med os.

Fra : rahas@tdcadsl.dk

Dato : 12-01-07 21:05

Marie skrev:
>arhjj hvor herligt..Det er skønt at se et godt forhold dyrearter imellem!

Ja, vi glæder os også tit, når vi ser de tre kæledyr lege sammen
på kryds og tværs.
Bjørn kan endda sætte næsen helt ned til de legende katte uden at
blive uvenner med dem.
Når det går vildt for sig, er det ligesom om han vil mægle mellem
dem.

Mange hilsener fra Ragna

Fra : jytte

Dato : 12-01-07 21:58

Tove Krieger skrev:

> Det er vist meget få fra kattegruppen der også skriver her
>
> Det kunne da være hvis man spørger Christian pænt, at han kan futte
> derover og sætte lidt liv i "kludene"

Ja, for her virkede det da rigtig godt. Der kommer bare næsten for
mange indlæg til at man også kan nå både at arbejde, aktivere hund
og læse med på det hele her

Jytte

Fra : Tove Krieger

Dato : 12-01-07 22:27

jytte wrote:

> Ja, for her virkede det da rigtig godt. Der kommer bare næsten for
> mange indlæg til at man også kan nå både at arbejde, aktivere hund
> og læse med på det hele her
>
> Jytte

Ok Jytte, det tænkte jeg så ikke på. Jeg er stoppet på arbejdsmarkedet
og er pensioneret nu, og jeg har ingen hund mere at lufte, så jeg har
tid nok at tage af, men hvis jeg skal være helt ærlig så ville jeg
hellere arbejde og have hund igen. Det var trods alt dejligt at have
noget at stå op til hver morgen.

Fra : jopa

Dato : 12-01-07 22:32

Tove Krieger skriblede bla:
>men hvis jeg skal være helt ærlig så ville jeg
> hellere arbejde og have hund igen. Det var trods alt dejligt at have
> noget at stå op til hver morgen.

Du skal skisme da op og lave kaffe til manden kvinde.
Derefter fylde hans trylleskuffe
--
Mvh. John
www.jp-web.dk

Fra : Tove Krieger

Dato : 12-01-07 22:42

jopa wrote:
> Tove Krieger skriblede bla:
>
> Du skal skisme da op og lave kaffe til manden kvinde.
> Derefter fylde hans trylleskuffe

Han mangler ikke noget, det kan du trygt stole på

Fra : jopa

Dato : 12-01-07 22:51

Tove Krieger skriblede bla:

> Han mangler ikke noget, det kan du trygt stole på

Håber jeg så sandelig heller ikke
--
Mvh. John
www.jp-web.dk

Fra : Leyna

Dato : 12-01-07 23:40

On Fri, 12 Jan 2007 22:32:05 +0100, "jopa" <spam@jatak.dk> wrote:

>Tove Krieger skriblede bla:
>
>Du skal skisme da op og lave kaffe til manden kvinde.
>Derefter fylde hans trylleskuffe

Du må da være rablende vanvittig. Det er manden der skal lave kaffe og
så servere den for kone... gerne på sengen!

Fra : jopa

Dato : 13-01-07 10:58

Leyna skriblede bla:
> Du må da være rablende vanvittig. Det er manden der skal lave kaffe og
> så servere den for kone... gerne på sengen!

Gad nok vide hvordan det skulle foregå hos dig med 4 hunde og en flok
piskatte rendende rundt i sengen

--
Mvh. John
www.jp-web.dk

Fra : Leyna

Dato : 13-01-07 11:15

Fra : jopa

Dato : 13-01-07 11:16

Leyna skriblede bla:

Fra : Leyna

Dato : 13-01-07 15:50

Fra : jopa

Dato : 13-01-07 16:06

Leyna skriblede bla:

> Næeh, nu holder vi altså...
> Jeg er NØDT til at vide hvem den 4. er?

Er det dig der har opdigtet en datter der skulle have haft den plettede der
blev stjålet ?
--
Mvh. John
www.jp-web.dk

Fra : Leyna

Dato : 13-01-07 16:15

On Sat, 13 Jan 2007 16:06:02 +0100, "jopa" <spam@jatak.dk> wrote:

>Leyna skriblede bla:

>Er det dig der har opdigtet en datter der skulle have haft den plettede der
>blev stjålet ?

hehe... Min datters hund er jo ikke en af mine, og da hun jo forlængst
er flyttet hjemmefra, så bor hverken hun eller hunden jo her, så jeg
har altså kun 3 hunde... OG 3 katte, men det var du vel ikke
interesseret i at vide?

Fra : Tove Krieger

Dato : 13-01-07 16:20

Fra : jopa

Dato : 13-01-07 16:30

Leyna skriblede bla:
> [...]
> er flyttet hjemmefra, så bor hverken hun eller hunden jo her, så jeg
> har altså kun 3 hunde... OG 3 katte, men det var du vel ikke

Spøg til side og ganske alvorligt, nej jeg ønsker ikke at vide hvor mange af
de forpulede loppebefængte ormebefængte katte du har.
Dette er en hundegruppe.

--
Mvh. John
www.jp-web.dk

Fra : Leyna

Dato : 12-01-07 23:39

On 12 Jan 2007 12:57:51 -0800, "jytte" <mollie-mor@hotmail.com> wrote:

>Ja, for her virkede det da rigtig godt. Der kommer bare næsten for
>mange indlæg til at man også kan nå både at arbejde, aktivere hund
>og læse med på det hele her

Det er ikke engang løgn. Nu er jeg sygemeldt for tiden, men jeg syntes
stadig det kan knibe med tiden til at få det hele med her... og jeg
vil så nødig gå glip af noget! *G*

Fra : jytte

Dato : 13-01-07 11:52

Leyna skrev:

> Det er ikke engang løgn. Nu er jeg sygemeldt for tiden, men jeg syntes
> stadig det kan knibe med tiden til at få det hele med her... og jeg
> vil så nødig gå glip af noget! *G*

Det er jo det der med vores medfødte nysgerrighed. Der skal helst ikke
ske noget uden, at vi kender til det.

Jytte