Andet multimedie
bentjuul 3670
Tilføj sider i PDF fil ved hvælp af Acroba~
Fra : Søren Blom

Dato : 11-01-07 17:15

Kan jeg og hvordan tilføjer jeg indscannet dokumenter i en allerede
eksisterende PDF fil, der også er lavet ved hjælp af indscannet dokumenter.
Jeg arbejder i Acrobat 7 på Windows XP

--
VH

Søren Blom
soren@blom.dk
Mail med spam filter besvares ikke.

Fra : Søren Blom

Dato : 11-01-07 18:42

"Søren Blom" <soren@blom.dk> skrev
> Kan jeg og hvordan tilføjer jeg indscannet dokumenter i en allerede
> eksisterende PDF fil, der også er lavet ved hjælp af indscannet
> dokumenter. Jeg arbejder i Acrobat 7 på Windows XP

Har fundet ud af det. Skulle bare åbne filen i Acrobat, genoptage
scanningen, så kom de nye sider automatisk ind i dokumentet.

Fra : Pico

Dato : 12-01-07 23:05

Søren Blom wrote:
> "Søren Blom" <soren@blom.dk> skrev
>>

> Har fundet ud af det. Skulle bare åbne filen i Acrobat, genoptage
> scanningen, så kom de nye sider automatisk ind i dokumentet.

For en anden gangs skyld kan du også åbne 2 eksemplare af Acrobat og
selvfølgelig have de 2 dokumenter du ønsker at flytte sider imellem åbne, så
trækker du bare de små minature sider over og placere hvor du vil.
Pico