Statiske variable i javascript
Fra : Lars Rasmussen

Dato : 11-01-07 10:05

Hejsa -

Begynder spørgsmål;

Hvordan erklærer man en static variable i javascript ?

Fra html kalder jeg en funktion; doAd(), denne funktion sampler en ad
konverter og lægger resultatet i et array. Jeg har oprettet en 'pegepind'
til lagerpositionen i arrayet. 'Pegepinden' opdateres inden der returneres
til html.

Ved næste sample ville det være rart om både array og pegepind har bevaret
deres værdi

Hvordan opnåes dette ?

Fra : Jens Peter Karlsen [~

Dato : 11-01-07 11:28

Se inline.

On Thu, 11 Jan 2007 10:05:29 +0100, "Lars Rasmussen"
<groups@dreamfabric.dk> wrote:

>Hvordan erklærer man en static variable i javascript ?

Findes ikke.

>Ved næste sample ville det være rart om både array og pegepind har bevaret
>deres værdi
>
>Hvordan opnåes dette ?

Ved at gemme det i en cookie og indlæse denne.

Fra : Lars Rasmussen

Dato : 11-01-07 11:39

Tak for input ... ku' du gi' et eksempel på hvordan man gemmer et array i en
cookie, samt genindlæser dette ?

Med venlig hilsen

Fra : Jens Peter Karlsen [~

Dato : 11-01-07 14:59

http://www.cookiecentral.com/

On Thu, 11 Jan 2007 11:39:16 +0100, "Lars Rasmussen"