PHP Med Dreamweaver
Fra : Brian Nielsen

Dato : 11-01-07 00:00

Hej php. Gruppe. Jeg er lidt grøn i der her med at programmer i php. Jeg har
lavet en del i html. Så for at komme lidt vider og lave lidt hjemmeside med
noget CMS valgte jeg Dreamweaver og hvor jeg skal havde den flette sammen
med en database mysql og det går også nogenlunde med at oprette en database
hvor jeg har skrevet noget tekst. Jeg kan godt connection til databasen med
dreamweaver og når jeg tester den kan jeg godt se hvad jeg skriver i
tabellerne i databasen men når jeg så sætte det ind på hjemmesiden
forsvinder det sammen med de tabeller det står i selvom de er med kant altså
når jeg viser den i Browseren. Webhotel ligger ved surftown og er et linux
det har jeg kæmpet en del med håber at i kan hjælpe mig

MVH Brian Nielsen

Fra : Tine Müller

Dato : 15-01-07 11:02

"Brian Nielsen" skrev
i en meddelelse news:45a56fcf$0$1399$edfadb0f@dread16.news.tele.dk...
> [...]
> de er med kant altså når jeg viser den i Browseren. Webhotel ligger ved
> surftown og er et linux det har jeg kæmpet en del med håber at i kan

Hej Brian

Måske kan denne side hjælpe dig
http://www.adobe.com/devnet/dreamweaver/php.html

--