Core Series: K8M890M2MA
Fra : hockeyfreak

Dato : 10-01-07 21:28

Hej

Håber nogen der kan hjælpe.

Jeg har ingen lyd,det vil sige jeg en lille bitte smule,men skal skrue helt
op for at jeg kan høre bare lidt lyd.
Bundkortet er spritnyt,ja det er hele computeren,som indeholder bla.
AM2 ATHLON64 3800+ AMD CPU, BOX, 64BIT
- 256MB DDR3 GEFORCE 7900GS, TVOUT, HDTV
- 1GB DDR2 677MHZ PC5400 A-DATA VITESTA RAM
- 250GB SATA2 HARDDISK, 7200RPM *SILENT FLUID*
- NEC 18x DUALLAYER DVDBRÆNDER
- 550W XILENCE-POWER ULTRA LOWNOISE (ATX2.0)
- SURROUND SOUND LYDKORT
Jeg startede med driveren som er på cd´en der fulge med bundkortet. Så har
jeg ellers siden hen, hentet 3-4 drivere men uden held. Har prøvet andre
højtalere :) også uden held. Lige nu har jeg Windows Vista,men havde også
problemmet med Xp Pro. Windows opfører sig som om at alt er iorden. Har
prøvet at køre en test med directx,der er bare ikke rigtig lyd. Der hvor jeg
har købt computeren spurgte han ,om jeg har prøvet at reinstallere windows,
også det virkede ikke. Så nu er spørgsmålet,er det bundkortet der er i
stykker,eller der noget opsætning som jeg har overset.Jeg havde på et
tidspunkt lyd igennem, men det var vist jeg valgte surround sound,også var
det lden lyd der skulle komme udfra baghøjtalerne,som kom ud af mine
almindelige stereo...håber nogen fatter hvad jeg skriver da det er en lang
smøre,men håber endnu mere at der er en der lige har ideen til hvad der er i
vejen.æ

Mvh
Denis

Fra : PA

Dato : 11-01-07 10:51

"hockeyfreak" <denis@tele2adsl.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> smøre,men håber endnu mere at der er en der lige har ideen til hvad der er

Hej !

Er du sikker på du har tilsluttet det rigtigt.
Det plejer at være grøn og sort der er lydudgang,
men driveren skal indstilles til det du har tilslutet--front eller
baghøjtaler.
Har du sat wave på max i lydindstillinger.
Du skriver ikke hvad lydkortet hedder,men det er vel noget AC 97.

MVH PA