hjælp til led (Gitte)
Fra : Torben og Marie-loui~

Dato : 10-01-07 20:00

Nu har jeg i snart en måned givet Emma, boxertæve på 2,5 år, artroflex i
flydende form, 5ml. dagligt.
Jeg har ikke troet på mirakler, men håbet at det kunne hjælpe hendes noget
stive krop.
hun har været ømbenet og stiv som et bræt siden hun kom her til hjemmet
sommeren 2005, dog løsnede hun lidt op efter lidt tid, sikkert pga. flere
ting, bla. vital animin.
dog synes jeg at det var jammerligt at en så ung tæve, ikke engang kunne
hoppe op i bagagerummet på bilen, uden at skulle have et puf i måsen,
ligeledes hendes akavede måde at kravle op og ned fra sofaen, bare det at
ligge sig ned, og komme op igen,manglende lyst til at forcere forhindringer
feks. i naturen, mange små ting som virkede besværligt for hende.

Men der er sket meget på den måneds tid på artroflex!, jeg er faktisk ret
imponeret!. hun kan nu ubesværet hoppe op i bilen, og virker meget mere fri
i sine bevægelser og slet ikke nær så stiv og tung i det som før.
Så det kan varmt anbefales!
det kan ikke helbrede hd, men det kan muligvis hjælpe i de øvrige led.

mvh. marie

Fra : gitte

Dato : 11-01-07 17:15

Torben og Marie-louise Ager skrev:
> [...]
> Så det kan varmt anbefales!
> det kan ikke helbrede hd, men det kan muligvis hjælpe i de øvrige led.

rico får artroflex og har fået det siden han var 4 måned gammel. vi
har gået til hunde træning og så anbefalede dyrlægen at vi skulle
give ham det. vi har snakket med dyrlægerne i fakse igår og de har
anbefalet noget foder hvor der er artroflex i plus alt det andet han
behøver når han har hd så det begyndte vi på igår. tusind tak for
rådet for som jeg har skrevet tidliger er vi på bar bund ang hd men
vores viden er allerede blevet større takke være internettet og råd
fra jer allesammen.

Fra : Tove Krieger

Dato : 11-01-07 17:48

gitte wrote:

> [...]
> rådet for som jeg har skrevet tidliger er vi på bar bund ang hd men
> vores viden er allerede blevet større takke være internettet og råd

Der hersker overhovedet ingen tvivl om, at Artroflex *er* et
mirakelmiddel. Det indeholder jo både glucosamin, chondroitin og MSM.
De tre ting blandet sammen er intet mindre end et supermiddel.

Jeg har taget det samme (bare til menneskebrug) i mere end 2 år, og
min slidgigt blev til at udholde. Jeg tog så en pause, det skulle jeg
ikke have gjort for så blussede det op igen. Jeg bliver simpelthen
nødt til at starte igen nu. Det koster jo godt nok ½ bondegård, men
sat op mod smerterne i leddene er det ikke for noget at regne. Jeg gad
vide om dyrene har de samme smerter (hvilket de jo nok har), for så
gør det mig virkelig ondt for de små vovser, som jo desværre ikke kan
fortælle at de har smerter.
--
Venlig hilsen Tove
Beware of people who dislike cats

Fra : gitte

Dato : 11-01-07 22:55

Tove Krieger skrev:

> [...]
> vide om dyrene har de samme smerter (hvilket de jo nok har), for så
> gør det mig virkelig ondt for de små vovser, som jo desværre ikke kan

det er nok det værste at jeg ikke ved hvor ondt han har. men jeg kan
se at han har fået det bedre siden han er kommet på metacam for han
sover ikke så meget og han er begyndt at løbe mere rundt så det må
jo hjælpe på ham. men har han stadig ondt det ved jeg jo ikke og det
gør det hele lidt svært for det gør ondt på mig men jeg må jo
stole på dyrlægerne når de siger at jeg kan se hvis han har rigtig
ondt for nu er jeg bevidst om at jeg skal ligge mærke til hans