læh den ferdige hjemmeside ud på nettet ?
Fra : Kurt Flemming Skaani~

Dato : 10-01-07 18:38

Hej vi har nu prøvet ca 3 måneder har fået lavet dejlig
hjemmeside med vores udlejning med ferieboliger ,her på
solkysten, men kan ikke finde den under ferieudlejning o,sv. så
dem må ikke være lagt rigtigt ud, kan nogle fortælle hvordan det
gøres, browser er internet Explorer. vores hjemmeside navn er:
www solkystensprivatudlejning.eu
programmet er w.2000 har ingen kurser er selvlært, derfor
arbejder vi helst kun på vores modersmål ( sprog) Dansk, (selvom
vi taler engelsk hver dag Elle Spansk)
På forhånd tak Laila& Kurt

- Pædagogiske tutorials på dansk
- Kom godt i gang med koderne

Fra : Kerim Ellentoft

Dato : 10-01-07 20:47

Kurt Flemming Skaaning <lailakurt@hotmail.com> skrev :

>Hej vi har nu prøvet ca 3 måneder har fået lavet dejlig
>hjemmeside med vores udlejning med ferieboliger ,her på
>solkysten,

Tjah, noget helt andet.

Jeg ville aldrig turde leje et hus hos jer.

Kontaktadresse er en hotmailadresse, det danske telefonnummer
findes ikke i telefonkataloger.

Yderst betryggende.
--
Knud

Fra : Rune Jensen

Dato : 10-01-07 22:01

"Kerim Ellentoft" skrev i en meddelelse...

> Tjah, noget helt andet.
>
> Jeg ville aldrig turde leje et hus hos jer.
>
> Kontaktadresse er en hotmailadresse, det danske telefonnummer
> findes ikke i telefonkataloger.
>
> Yderst betryggende.

Lyder ikke betryggende, nej. Men derudover holder jeg mig altid fra firmaer
og produkter, som sælges via spam. Så jeg bliver nok heller aldrig kunde i
det firma

MVH
Rune Jensen

Fra : Rune Jensen

Dato : 10-01-07 22:22

"Rune Jensen" skrev i en meddelelse...

> Men derudover

Hmm. Jeg var vist for streng dér, der kan jeg godt se. Men jeg fik
misopfattet betydningen af indlægget. Men dit indlæg hører faktisk ikke til
under clientside.

Prøv at spørge i webdesign gruppen, dk.edb.internet.webdesign

MVH
Rune Jensen

Fra : Erik Ginnerskov

Dato : 11-01-07 02:28

Kurt Flemming Skaaning wrote:

> men kan ikke finde den under ferieudlejning o,sv. så
> dem må ikke være lagt rigtigt ud, kan nogle fortælle hvordan det
> gøres,

Problemet er nok, at de søgemaskiner, som I har søgt i, ikke aner, at I har
den side. Start med at få siden registreret (manuel tilmelding) i
søgemaskinerne. Derefter skal i få andre (registrerede - helst i samme
kategori) sider til at linke til jeres side.

> browser er internet Explorer.

Browseren er underordnet. Siden kan udmærket vises i flere andre browsere.

> vores hjemmeside navn er:
> www solkystensprivatudlejning.eu

Havde I nu skrevet adressen sådan, at mailprogrammet opfattede den som en
url, var I allerede et lille skridt nærmere optagelse i søgeregistrene:

www.solkystensprivatudlejning.eu

> programmet er w.2000

Operativsystemet er - lige som browseren ligegyldig. Det fungerer på de
fleste maskiner.

> har ingen kurser er selvlært,

Så mangler I kun at lære at lave det i en ordentlig editor. MS Word er ikke
velegnet til formålet. Prøv f.eks. http://mozilladanmark.dk/old/nvu - den er
gratis og udmærket.

Erik Ginnerskov
http://html-faq.dk

Fra : Kim Ludvigsen

Dato : 12-01-07 13:37

Den 11-01-07 02.27 skrev Erik Ginnerskov følgende:

> Havde I nu skrevet adressen sådan, at mailprogrammet opfattede den som en
> url, var I allerede et lille skridt nærmere optagelse i søgeregistrene:
>
> www.solkystensprivatudlejning.eu

Den findes skam i Google, hvis man søger på: Solkystens Privatudlejning
Problemet er måske, at Laila og Kurt har brugt andre søgeord. Desuden er
det jo stærkt begrænset, hvad man kan søge på, der er ikke meget tekst
på siden. Og som andre har været inde på: Der er simpelthen ikke nok
oplysninger på siden, det er kun de modige/dumme, man får fat i med den.

> Så mangler I kun at lære at lave det i en ordentlig editor. MS Word er ikke
> velegnet til formålet. Prøv f.eks. http://mozilladanmark.dk/old/nvu - den er
> gratis og udmærket.

Helt enig i beskrivelsen af Nvu (eller efterfølgeren KompoZer), adressen
er dog ændret til:
http://www.mozilladanmark.dk/produkter/nvu/

--
Mvh. Kim Ludvigsen
Sådan bruger og skræddersyr du proceslinjen. Få for eksempel et praktisk

Fra : Erik Ginnerskov

Dato : 12-01-07 22:30

Kim Ludvigsen wrote:

> adressen er dog ændret til: