problem med <input> og nyt vindue
Fra : Aske H

Dato : 10-01-07 14:49

Når jeg sender et input vil jeg ha den nye side til at komme i et
nyt vindue.. Er der nogen måde man kan gøre det på ?

prøvde at tilføje target="blank" og fandt ud af at så let var det
desværre ikke.

<input type="submit" target="blank">

Men hvordan gør man så ? hvis man i det hele taget kan.
det er nemlig ret vigtigt for mig.

på forhånd tak, Mvh Aske Hansen

- Pædagogiske tutorials på dansk
- Kom godt i gang med koderne

Fra : Jan Vinten

Dato : 10-01-07 15:25

On Jan 10, 2:48 pm, Aske H <plas...@gmail.com> wrote:
> [...]
> desværre ikke.
>
> <input type="submit" target="blank">
>
> Men hvordan gør man så ? hvis man i det hele taget kan.

Hej Aske,

Det gøres såmænd sådan her:

<form action="file.html" target="_blank" method="post" name="form">
<input type="text" name="text1">
<input type="submit" name="submit">
</form>

/ Jan