Bud på et par gode travesko?
Fra : SK

Dato : 10-01-07 13:55

Jeg er begyndt at gå tur, en time, hver dag. I den forbindelse, har jeg
fået ondt i mit ene knæ.
Nu har jeg haft smerterne i over en måned.
Jeg har på fornemmelsen, at mit fodtøj, måske, ikke er godt nok.. Er der
nogen her, der ved noget om, hvilke 'travesko' jeg bør vælge. De behøver
IKKE at koste en bondegård.
Men det er en fordel, hvis de er vandtætte. På forhånd tak!
SK

Fra : Holst

Dato : 10-01-07 15:50

SK wrote:

> [...]
> IKKE at koste en bondegård.
> Men det er en fordel, hvis de er vandtætte. På forhånd tak!

Hvad går du i i dag?

Gang er sædvanligvis ikke det mest belastende at gøre. Løb er meget,
meget værre. Med gang er det ofte varigheden, der skulle kunne være et
problem. Med andre ord går du simpelthen for længe.

Men selvfølgelig kan fodtøjet spille ind. Et par sko med høj stiletter
eller et par for store gummistøvle er næppe sagen.

Prøv at gå ind i en friluftsbutik, f.eks. Spejder Sport
(www.spejdersport.dk) og hør, hvad de har af vandresko (eller støvler,
hvis du er mere terrængående).

Fra : BA

Dato : 10-01-07 23:03

Jeg har købt et par Löve (eller noget lign.) vandrestøvler.(fås også som
sko) De fås bl.a i Friluftsland.dk
Det er det bedste fodtøj, jeg nogen sinde har ejet i mit 52 årige liv. De er
aldrig for kolde eller for varme, hvis man har de rigtige (for årstiden)
strømper på.

Nej - jeg er ikke ejer eller med arbejder, men elsker vandre- og gåture.
--
Venlig hilsen
BA

OBS: Ved direkte henvendelse skal du fjerne dyret fra min emailadresse.....