15-pins power til SATA HD ?
Fra : SpookiePower

Dato : 10-01-07 09:59

Jeg har kigget på nogle SATA Harddiske som kun får power via et 15-pins stik.
Jeg har et ASUS P5RD1-V Deluxe bundkort, men jeg kan ikke i manualen se,
at det understøtter disse 15-pins power stik, men kun de alm 4-pins stik.
Kan nogle hjælpe her ?

--
My PhotoGallery
www.photo.box2600.dk

Fra : Niels C. Grønlund \(~

Dato : 10-01-07 10:39

"SpookiePower" skrev i en meddelelse
> [...]
> at det understøtter disse 15-pins power stik, men kun de alm 4-pins stik.

Hej

http://www.mm-vision.dk/default.asp?action=vis&varenr=65310&menu=xbox

nemmere kan det ikke blive

/niels

Fra : SpookiePower

Dato : 10-01-07 10:49

Niels C. Grønlund (DK-2500) wrote:

> Hej
>
> http://www.mm-vision.dk/default.asp?action=vis&varenr=65310&menu=xbox
>
> nemmere kan det ikke blive

Takker :)

Fra : Jan Hougaard

Dato : 10-01-07 17:14

> [...]
> at det understøtter disse 15-pins power stik, men kun de alm 4-pins stik.

Det har vel ikke så meget med bundkortet at gøre, men strømforsyningen.

Men som Niels skriver i en anden mail, skal du bruge en Molex til SATA Power Konverter.

--
Mvh Jan Hougaard

Bemærk spamfilter ved email.
Erstat invalid med dk.