Hundepension i Aalborg eller omegn - anbef~
Fra : JSM

Dato : 09-01-07 22:54

Vi skal snart på skiferie og kan desværre ikke have hunden med.
Derfor leder vi efter en god hundepension i Aalborg eller omegn.
Anbefalinger eller advarsler ønskes.

mvh
Jesper

Fra : Trine Kornum Christi~

Dato : 09-01-07 23:26

"JSM" <sevelsted@pc.dk> writes:

> Vi skal snart på skiferie og kan desværre ikke have hunden med.
> Derfor leder vi efter en god hundepension i Aalborg eller omegn.
> Anbefalinger eller advarsler ønskes.

Mine forældre bruger Engvejens Hundecenter i Nørhalne, og er godt
tilfredse.

Mvh Trine

--
Overnatning for op til fire personer i egen lejlighed. Hunde er velkomne.
Butik med kurve, frostsikre stentøjsfigurer, brugskunst og meget mere.

Fra : Tau

Dato : 10-01-07 20:33

"JSM" <sevelsted@pc.dk> skrev i en meddelelse
> Vi skal snart på skiferie og kan desværre ikke have hunden med.
> Derfor leder vi efter en god hundepension i Aalborg eller omegn.
> [...]
Jeg bruger en hundepension på Halsvejen lige efter byen Holtet på vej mod
Hals. Den ligger på højre side af vejen. Problemet med stedet er at hundene
bliver forkælet og inviteret ind i privatboligen, hvor de bliver godt
gammeldags forkælet.
Jeg skal selv have mine hunde passet 2 gange der i år.

vh
Poul