Hjælp: TDC Bredbånd
Fra : Heimo

Dato : 27-06-01 18:19

Hej
Min søn har fået TDC bredbånd i går , mener han mangler en Cd, følger der en
cd med pakken og er den nødvendig for at komme på ? Han skal kun på med en
maskine. Har selv CC .
På forhånd tak (har ringet til TDC i over en time. )

Fra : René Frej Nielsen

Dato : 27-06-01 17:28

Heimo <gammon@city.dk> wrote:

> [...]
> maskine. Har selv CC .
> På forhånd tak (har ringet til TDC i over en time. )

Maskinen skal bare konfigureres til DHCP (Hent automatisk IP-adresse) og
så skulle maskinen gerne gå på nettet.

Jeg aner ikke, om der følger en CD med, men det er ikke nødvendigt. Var
der ingen manual med?

--
René

Fra : Andreas

Dato : 27-06-01 22:54

On Wed, 27 Jun 2001 18:27:55 +0200, rfn@altavista.net (René Frej
Nielsen) wrote:

>Heimo <gammon@city.dk> wrote:

<...>

>Jeg aner ikke, om der følger en CD med, men det er ikke nødvendigt. Var
>der ingen manual med?
Til gør det selvpakken følger der 2 skiver med. På den ene kan man se
hvordan bredbåndstilslutningen foretages - hvor de forskellige kabler
skal sidde og slige ting.

Der er også noget netsoftware vistnok - browser, Acrobat Reader,
Winzip og lignende.

Den anden skive indeholder firewall, antivirus og "nannysoftware" -
kan sgu'ette lige huske hvad det hedder på dansk

--
- Andreas

"Never drive faster than your Angels can fly"

Fra : Martin Højriis Krist~

Dato : 27-06-01 17:29

"Heimo" <gammon@city.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
en
> cd med pakken og er den nødvendig for at komme på ? Han skal kun på med en

CD'en er ikke nødvendig for at komme på.
Man plugger stikkene i og tænder computeren

--
Med Venlig Hilsen

Martin Højriis Kristensen
Svar bedes baseret på RFC1855

Fra : Karsten Andersen

Dato : 27-06-01 19:21

Wed, 27 Jun 2001 18:29:04 +0200, skrev Martin Højriis Kristensen, på
17 linier, i <9hd1i5$gj4$1@news.inet.tele.dk>, :

>"Heimo" <gammon@city.dk> skrev i en meddelelse
>en
>
>CD'en er ikke nødvendig for at komme på.
>Man plugger stikkene i og tænder computeren

Hvis ikke nogen havde sat Erikson udstyr op på Centralen og leveret
Simens udstyr til brugerne

Karsten
Http://www.jyde.org
ICQ: 14948433

Fra : Thomas H.

Dato : 28-06-01 16:24

> Hvis ikke nogen havde sat Erikson udstyr op på Centralen og leveret
> Simens udstyr til brugerne

Hvor vil du hen med det ??? Udstyret på centralen har da ikke noget med
at gøre om han skal bruge en cd for at komme på internettet !!!

Thomas

Fra : Karsten Andersen

Dato : 28-06-01 21:04

Thu, 28 Jun 2001 17:24:02 +0200, skrev Thomas H., på 10 linier, i
<9hfi3m$mfg$1@news.inet.tele.dk>, :

>Hvor vil du hen med det ??? Udstyret på centralen har da ikke noget med
>at gøre om han skal bruge en cd for at komme på internettet !!!
Næ men det er jo ikke sikkert det virker afligevel

/me var bare skuffet over det ikke virkede, og stadigt ikke gør.
Men jeg må så bare ringe igen og høre hvornår jeg får nogle info.

Karsten
Http://www.jyde.org
ICQ: 14948433

Fra : MB

Dato : 27-06-01 18:10

Du behøver ikke nogen CD for at kunne komme på TDC's bredbånd. Alt
information der skal bruges til at komme på nettet står i den folder der
ligger i kassen !