Så kom de...
Fra : H. Andersen

Dato : 09-01-07 11:30

I søndags fik Leia 6 skønne hvalpe, 4 hanner og 2 tæver. Ærgeligt nok var
det på min datters 2 års fødselsdag, så det var ikke meget fødselsdag jeg
fik holdt med hende.

Billeder på min hjemmeside www.hallemarken-dk

Og nårh ja, så søger 3 af hannerne nye hjem :0)

Hilsen / Regards
Heidi Andersen
www.hallemarken.dk

Fra : Sanne

Dato : 09-01-07 14:14

"H. Andersen" <hallemarken@hund.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> fik holdt med hende.
>
> Billeder på min hjemmeside www.hallemarken-dk
>
> Og nårh ja, så søger 3 af hannerne nye hjem :0)

Åhr suuuuuuuuuuuuuuuuuuk, sikke nogle dejlige hunde og skøn race.
Skulle jeg nogensinde skifte race, vil jeg helt sikkert tage Bearded Collie
med i min overvejelser

Held og lykke med dem alle
Mvh
Sanne

Fra : Tove Krieger

Dato : 09-01-07 15:19

H. Andersen wrote:
> [...]
> fødselsdag jeg fik holdt med hende.
>
> Billeder på min hjemmeside www.hallemarken-dk
>
> Og nårh ja, så søger 3 af hannerne nye hjem :0)

Rigtig hjerteligt til lykke med de skønne små hvalpe. De er simpelthen
nuser allesammen. Det er nogle pragtfulde navne du har givet dem, de
store stjerner ville nok være meget beæret hvis de vidste det

--
Venlig hilsen Tove
Beware of people who dislike cats