Andet multimedie
Printe kuverter med farvelaser
Fra : Kim Jørgensen

Dato : 08-01-07 17:29

Hej, jeg har lige købt en HP color laserjet 3600.

Jeg kunne godt tænke mig at lave mindre oplag af kuverter med vores
firmalogo på.

Nogle der evt. har et bud på en software jeg kunne lave dette med ?

Jeg synes umiddelbart at Words kuvertskabelon mere er bygget op til at
printe modtagers navn midt på kuverten.

Mvh

Kim

Fra : Sune Storgaard

Dato : 08-01-07 18:06

Kim Jørgensen skrev:

> [...]
>
> Nogle der evt. har et bud på en software jeg kunne lave dette med ?
>
> Jeg synes umiddelbart at Words kuvertskabelon mere er bygget op til at

Hvis den kan printe et navn midt på kuverten, kan den vel også printe et
logo andet steds?Det er ikke sikkert at kuvertskabelonen er det mest
praktiske, et almindeligt dokument kan være ligeså godt.

Hvis du sætter papirstørrelsen til den faktisk konvolut størrelse, burde det
være overskueligt at placere den det rette sted ved hjælp af linealerne.

Måske det kræver et par prøvekonvolutter før det bliver perfekt, men det er
vel til at overskue, istedet for at starte helt forfra med et andet program.

--
It's what happens when Alex Trebek has a picture of a giraffe
in his ass during an earthquake ! [The Tourettes guy]

Fra : .°o.O Thomas O.o°.

Dato : 08-01-07 18:34

"Kim Jørgensen" <k7@get2net.invalid> skrev i en meddelelse
> [...]
> firmalogo på.
> Nogle der evt. har et bud på en software jeg kunne lave dette med ?

Du skal huske at de kuverter du bruger, skal kunne bruges i en
laserprinter - hvis de ikke kan det og du kører dem igennem alligevel,
risikerer du at få lim fra kuverterne i din printer.

Jeg ville bruge InDesign til at lave layoutet på kuverterne med.

--
MVH Thomas
Mangler du inspiration til en fed gave?

Fra : Kim Jørgensen

Dato : 08-01-07 20:36

".°o.O Thomas O.o°." <flash4 it.invalid> wrote in message

> Jeg ville bruge InDesign til at lave layoutet på kuverterne med.

ligger du evt. inde med en skabelon, det er til store A4 kuverter ?

mvh

Kim

Fra : Kim Jørgensen

Dato : 08-01-07 21:03

"Kim Jørgensen" <k7@get2net.invalid> wrote in message

> ligger du evt. inde med en skabelon, det er til store A4 kuverter ?

Fandt selv skabeloner på konvolut.dk

mvh

Kim

Fra : Thore

Dato : 10-01-07 15:07

On Mon, 8 Jan 2007 17:28:56 +0100, "Kim Jørgensen" <k7@get2net.invalid>
wrote:

> [...]
>
>Nogle der evt. har et bud på en software jeg kunne lave dette med ?
>
>Jeg synes umiddelbart at Words kuvertskabelon mere er bygget op til at

Jeg bruger CorelDraw til det, men alle programmer kan jo bruges...
HUSK!!! Hvis det er rudekuverter, at sætte en PostIt seddel e.l. henover
ruden inden du lægger kuverterne i printeren...

--
Venlig hilsen / Best regards
Thore Sorensen - DK2700 Brønshøj / DK2620 Albertslund

Se min hobbyside: www.RacePhoto.dk

Fra : Hans

Dato : 10-01-07 15:33

"Thore" <dinotec@mail.invalid> skrev i en meddelelse

> Jeg bruger CorelDraw til det, men alle programmer kan jo bruges...
> HUSK!!! Hvis det er rudekuverter, at sætte en PostIt seddel e.l. henover
> ruden inden du lægger kuverterne i printeren...

Ja. Den PostIt skal nok gøre mere skade end gavn...

Fra : emj

Dato : 10-01-07 16:25

Thore skrev:

> [...]

Word placerer modtageradressen præcis der, hvor postvæsnet ønsker den
skal stå.

Hilsen emj