Andet multimedie
bentjuul 3670
gratis e-bøger til indesign?
Fra : Peter T.

Dato : 08-01-07 14:37

Da jeg i sin tid tog et DtP-kursus hos KTS her i Kbh., fik vi en gratis
intro-bog til indesign 1.5 på dansk på omkring de 50-70 sider. Jeg husker
at denne bog også fandtes som e-bog på nettet. Bogen har jeg naturligvis
givet væk og en af mine venner, som er lærer, mangler en gratis(!) lærebog
med introduktion til indesign til sine elever. Og kravet er at den ikke
behøves at være dybdeborende. Faktisk siger hun, at det er en fordel, hvis
det er en lærebog med en fed streg under introduktion. :)

Kender I til sådan en e-bog, som hun kan downloade til sine elever? For
jeg kan ikke finde den bog, jeg tænker på.

--
En hobbynørds anbefaling! (Og jeg har intet med restauranten at gøre!)

De bedste pizzaer i København: Vito's Corner i mimersgade 103, Nørrebro!
Stenovn, kvalitetskød og -grøntsager og ÆGTE italiensk pizzabager! :)