Wimax Teknologi
Fra : Ukendt

Dato : 08-01-07 10:06

Hej gruppe

Er der nogen der ved hvilket udstyr Clearwire eller andre Wimax baserede
ISP'er bruger på klient side og hvad sådan et setup ca. ligger i pr klient?

Mvh
Steinbjørn

Fra : Christian Joergensen

Dato : 08-01-07 17:03

"S. Sørensen" <steinbREMOVETOGETAVALIDEMAIL@tiscali.dk> writes:

> Hej gruppe
>
> Er der nogen der ved hvilket udstyr Clearwire eller andre Wimax
> baserede ISP'er bruger på klient side og hvad sådan et setup
> ca. ligger i pr klient?

Der er nogle priser her:
http://www.clearwire.dk/privat/html/produkter.html

--
Christian Joergensen
http://www.razor.dk

Fra : Ukendt

Dato : 08-01-07 17:09

Christian Joergensen skrev:

> Der er nogle priser her:
> http://www.clearwire.dk/privat/html/produkter.html

Ja det er jeg klar over, men spørgsmålet er hvilket hardware/software
løsninger de baserer deres setup på på klientsiden.

mvh
Steinbjørn

Fra : Bjarke Hansen

Dato : 08-01-07 20:43

""S. Sørensen"" <steinbREMOVETOGETAVALIDEMAIL@tiscali.dk> wrote in message

> Ja det er jeg klar over, men spørgsmålet er hvilket hardware/software
> løsninger de baserer deres setup på på klientsiden.

Er det ikke lidt vigtigere at kikke på hvad der sidder i
hovedstationsudstyret, så kommer det andet vel af sig selv, da samme
producent der producere maste halløjet vel også passende klient enheder....

Jeg tror ikke på at det er standart hvor alverdens udstyr kan blandes som
der lystes.

Fra : Ukendt

Dato : 08-01-07 22:11

Bjarke Hansen skrev:
> [...]
> producent der producere maste halløjet vel også passende klient enheder....
>
> Jeg tror ikke på at det er standart hvor alverdens udstyr kan blandes

Se lige det er jeg vel istand til formentligt selv at afgøre. Du har
muligvis ret, men det er omkostningerne pr. klient og hvordan man skruer
det sammen som har min interesse lige nu. Så nej, det er ikke vigtigere
at se hvad der sidder i hovedstationsudstyret.

Steinbjørn

Fra : Bjarke Hansen

Dato : 09-01-07 01:45

> [...]
> det sammen som har min interesse lige nu. Så nej, det er ikke vigtigere at
> se hvad der sidder i hovedstationsudstyret.

Men du har nok ikke ramt den rigtige gruppe til sådan noget...

men det som clearwire bruger på klientsiden, kan ses her fx
http://www.nextnetwireless.com/ tilsyneladende er det den i hvertfald....