Ejerskifte
Fra : Martin Kirk

Dato : 08-01-07 08:27

Hej Alle
Hvor kan jeg læse om regler vedr. syn i formindelse med ejerskifte ef CV

jeg vil måske købe en CV årgang 2005 hvad skal jeg værer opmærksom på ?

ps. CV er en Bürstner flipper er der nogen problemer med det mærke ?

--

Med Venlig Hilsen
Martin Kirk

Hent en gratis SPAMfighter her.

Fra : Per Henneberg Kriste~

Dato : 08-01-07 08:39

Martin Kirk wrote:
> Hej Alle
> Hvor kan jeg læse om regler vedr. syn i formindelse med ejerskifte ef
> CV

Søg i denne gruppe eller brug google.

> jeg vil måske købe en CV årgang 2005 hvad skal jeg værer opmærksom på
> ?

Den skal ikke synes.

--
Per, Esbjerg

Fra : Carsten H

Dato : 08-01-07 08:42

Du kører på motorkontoret med registreringsattesten og beder om at få den
omregistreret.
Husk forsikriungspapirene
Det er alt
Carsten

Fra : Kurt Mogensen

Dato : 08-01-07 09:47

"Carsten H" <dennemailduerikke@fjernessol.dk> skrev i en meddelelse
> Du kører på motorkontoret med registreringsattesten og beder om at få den
> [...]
Kig på Campingstuff.dk eller på motorkontorets side på politi.dk.
/Kurt

Fra : Jørgen L.

Dato : 08-01-07 12:54

> Du kører på motorkontoret med registreringsattesten og beder om at få den
> omregistreret.
> Husk forsikriungspapirene
> Det er alt

Nja du behøver ikke forsikringspapirerne, den er jo forsikret af bilens
ansvar, men at det er en god ide at kasko forsikre den er en helt anden sag.

--
Hilsen Jørgen
Toyota Landcruiser 3,0 D-4D

Fra : Jørgen L.

Dato : 08-01-07 12:59

> Hej Alle
> Hvor kan jeg læse om regler vedr. syn i formindelse med ejerskifte ef CV

Den er under 5 årt så skal den ikke synes men bare ejerskiftes.
Mellem 5 og indtil det 10 år skal den synes hvis synet er mere end 2 år og
10 år og derover skal den synes hvis synet er under 1 år gammelt.

> jeg vil måske købe en CV årgang 2005 hvad skal jeg værer opmærksom på ?

Som alle andre der skal købe brugt, få en fugt test, den er godt nok ikke
gammel men der kan være sket en lille køreskade som ikke kan ses, som giver
fugt i vognen.

> ps. CV er en Bürstner flipper er der nogen problemer med det mærke ?

Ikke efter hvad jeg har hørt.

--
Hilsen Jørgen
Toyota Landcruiser 3,0 D-4D

Fra : David Lauersten

Dato : 08-01-07 22:09

"Martin Kirk" <M.Kirk@(slet)oncable.dk> skrev i en meddelelse

> Hvor kan jeg læse om regler vedr. syn i formindelse med ejerskifte ef CV
>
> jeg vil måske købe en CV årgang 2005 hvad skal jeg værer opmærksom på ?
>
> ps. CV er en Bürstner flipper er der nogen problemer med det mærke ?

På FDMs hjemmesider er der udmærkede vejledninger til handel
med CVer. Der er også en standard CV handelsaftale, som
kan downloades. CVens største fjende er fugtighed, derfor bør
der altid foreligge en fugtigheds attest ved CV handeler.

--
Mvh. David